Gå til innhold

Noen som husker meg her inne da?

Anbefalte innlegg

Det er jo så mange nye her nå, men ser jo en god del av de "gamle nickene" her inne også.

Selv har jeg tatt meg en liten pause herifra, i forbindelse med at jeg har begynt å studere igjen og at jeg ble litt for mye opphengt i dette babyprosjektet. Har jo ikke lagt det på is da vi ikke har brukt prevansjon, har bare ikke tenkt så mye på det i en hektisk hverdag.

Og så har da selvfølgelig det store skjedd, jeg er GRAVID!!! Fant det ut i dag da mensen var litt sen (det er den ofte), måtte nemlig ta teste da jeg skulle til en røntgen undersøkelse i morgen. Og der var det jammen to strek. Føler meg litt forfjamset, og med ett litt usikker. Er jo redd for å miste igjen (mistet i uke 18 i november), og så er det jo dette med skolen, eksamen, praksis til høsten osv. Ja, ja, alt ordner seg jo, og jeg er jo egentlig veldig glad :-)))

Måtte bare fortelle det til noen, og da er jo dere damene her inne selvfølgelig førstevalget. Pappan tar det hele med ro, selv om han ble veldig overrasket han også.

Klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6469112-noen-som-husker-meg-her-inne-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååååååååååååååå Ninni så fantastisk. La meg være den første til å gratulere deg. Kjenner en tåre i øyekroken jeg nå. Det er så rørende når en som har strevd så lenge endelig klarer det. Jeg har akkurat passert et års prøvetid selv, og vet alt om den lange "reisen". Jeg kommer til å følge med på hvordan det går med deg på "gravid moden alder". Regner med at du flytter over dit etter hvert.

Stooooooor gratulasjonsklem fra

Kjære ninni35

-du er langt i fra glemt!

Gratulerer med det lille mirakelet,jeg ble kjempeglad nå på dine vegne !

Håper vi er flere som snart kan slå følge med deg!Til lykke med studier,jobb og mirakel i magen !Alt kommer til å gå kjempefint!

Klem fra

Kjære deg; selv sagt husker vi deg :-) Og det var jo strålende nyheter å høre fra deg -- helt fantastisk rett og slett! Gratulerer så mye! Jeg håper inderligt at du denne gangen får en fullgått og slott svangerskap. Åh, det varmer altid ekstra når slik som deg (som jeg vet har hatt det veldig tøfft) endelig lykkes :-)

Annonse

Tusen takk for varmende ord og lykkeønskninger. Dere er gode å ha!! Ønsker dere alle lykke til med prøvingen, som dere ser så kan ting plutselig skje. :o) Mange av dere har ventet lenge nok på tur nå, så megadoser med babystøv er herved oversendt; håper det virker.

Klem fra meg

Jeg vil også føye meg til listen av gratulanter!!! Husker deg jeg,- men jeg leser mye mer enn jeg skriver. :) Glad på dine vegne!( egoisten i meg blir også glad hver gang det klaffer for de som prøver og prøver.:)

Håper alt går fint og flott for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...