Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #1 Del Skrevet 27. september 2006 sambo vil ha david, jeg vil ha sondre... hva syns dere??? begynner å haste da jeg har gått med smårier siden i går.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 27. september 2006 #2 Del Skrevet 27. september 2006 Da kommer nok babyen før navnet er bestemt, kanskje dere ser med en gang om han er en Sondre eller en David da Av de to navnene liker jeg Sondre best... Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 sjarmtroll <3 Skrevet 27. september 2006 #3 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg har en nydelig gutt som heter Sondre :-) Han er nå 9 år og jeg har aldri angra på navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #4 Del Skrevet 27. september 2006 David er finest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 27. september 2006 #5 Del Skrevet 27. september 2006 Av de to ville jeg valgt David. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. september 2006 #6 Del Skrevet 27. september 2006 liker best Sondre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #7 Del Skrevet 27. september 2006 Liker Sondre best. Vent til babyen kommer. Med en gang du "treffer" ham, vil du se om han likner mest på David eller Sondre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. september 2006 #8 Del Skrevet 27. september 2006 Pene navn begge to, men liker David best.Men som andre har sagt, dere kan jo vente til han kommer ut, og se hva som passer best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå