Lykkelige-tulla Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Hei! Lurer på om det er flere som har viltre krabater inne i magen sin? Synes stortsett det snakkes om at man kjenner lite liv. Jeg har termin om fem uker og nurket er superaktivt. Stikker armer og ben rett ut rett som det er. Godt å kjenne at det er liv der inne, men man kan nesten lure på om det er normalt.. hihi. Jaja er vel bare en av de heldige som slipper bekymringene over og ikke kjenne liv. Blir spennende å se om den er like aktiv etter fødselen.. I det tilfellet blir det ikke mye søvn på mamman gitt..
Gjest Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 hallo..: Har også kjent mye liv , selv om det bynner å bli trangt inni der... det har "dabbet" litt av fra uke 25, men er ikke bekymret i det hele tatt.. jeg synes nesten at jeg kjenner bedre livstegn nå enn før... ikke mere spark å sånn, men den romstrerer så mye mer der inni at hele magen er i bevegelse når den rører seg... fikk en liten ekkel opplevelse her om dagen...var innom på en butikk der jeg ble stående å snakke litt med betjeningen, da babyen plutseli snudde seg helt rundt, virket hvertfall slik... betjeningen så bare på meg å spurte om ikke jeg la merke til at hele magen min "snudde" seg rundt... joda, svarte jeg, men håpet at ikke du la merke til d... syntes nesten det var flaut... vet ikke hvorfor, men det ble så rart akkurat der og da... kanskje bare jeg som er litt rar...?! Sorry at det ble så langt svar, men, men... skravlesjuk...
KrissyL & Aurora Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Noen ganger tar det helt av i magen min og en skulle tro at hun holder på med ett eller annet veldig aktivt der inne. Samboeren min ligger ofte å koser med magen på nettene og kan ikke skjønne at jeg klarer å sove. Hihi...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 jeg har og kjendt myyyye liv helt siden uke 15!! bekymra for at jeg får en veldig rastløs unge. har selv ADD så er veldig bekymra for at lillejenta har arvet AD/HD av meg.. så er alltid kjekt å hør om andre aktive babyer.. er nå i uke 39 og hu er forstatt aktiv men ikke fult så "gale" lenger.. føles ut som hu tar spagaten av og til en fot ut på begge sider!! inn mot ribbena!! AUUU!!! Linda
Natalie84 Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 er i uke 38 og kjenner massevis av liv, jeg trodde også de ble mindre bevegelser mot slutten, men det virker ikke sånn! armer og ben stikker ut over alt hehe men er kjempegodt å kjenne liv:D
Motoko Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Her romsterer det også godt inni magen, ikke riktig så mye spark som det var, men rett og slett at hun vrir og snur seg rundt, kan kjenne stumpen hennes ligge oppover, så hender seg hun begynner og flytte på seg hvis jeg dytter litt akkurat der.. ganske pussig. Ellers er det mest aktivitet når jeg legger meg og når jeg våkner om morgenen. Er i uke 34.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå