Gå til innhold

Til dere alle - laaang :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære alle sammen!

Tusen takk for alle svar da vi mistet spiren vår! Utrolig godt å lese trøste ord fra dere som har vært igjennom det samme.

Mannen min fikk se hva dere skrev - og smilte, det gjorde godt for ham også. Og jeg tror han synes det er utrolig at vi jenter har ett slikt sted. Egentlig burde jo mennene våre også ha en slik side hvor de kunne utvksle erfaringer med sine kvinner som er under hormon behandling, up's and down's for menn under IVF forsøk :-) *smiler*

I dag er det to dager siden vi mistet - og jeg ligger i sengen med kaffe, laptop og mail til og fra min mann som er på jobb.

Da jeg våknet - fallt denne inn i mailboksen, og gjorde livet absolutt verd å leve :-)

"God morgen skjønne skatten min :-)

Når du leser dette er du sikkert stått opp og fått deg en goooooood kopp kaffe, min skjønne skatt.

Uff så triste dager dette har vært men jeg merker i dag at ting går litt lettere. ”sjokket” har gått litt over men som du sa i morges, det ligger noe i bakhodet å surrer. Du har jo tross alt hatt babyen vår i magen og nå er den borte vekk……

Men men

Det er livets brutale gang og naturens egen måte å ordne opp i noe som var galt…??? Vi får velge å tro det og håpe at vår etterlengtede baby kommer ved neste forsøk. Jeg tror det i hvert fall :-)

Du må ha en fin dag og vit at jeg elsker deg noe fryktelig mye. Trenger deg og et liv uten deg er utenkelig og ulevelig. Vi er skapt for hverandre og fy så deilig det er.

Slapp av og nyt at du har fri, lad opp batteriene og gled deg til i morgen. Da skal vi ut å reise igjen, kose oss og det er jo vi verdensmestere i ha ha :-)

Suss fra en gutt som elsker deg og trenger deg!"

Jeg har en fantastisk mann, og det har sikkert dere også! IVF menn er ikke som andre menn, tenker nå jeg :-) For ikke å snakke om damene ;-)

Har fått sørge litt - og ser lyset i tunnellen. Vi skal prøve igjen - etter neste mens :-) Det blir vel i november tenker jeg at vi starter med sprøyter igjen. Det hjelper godt på å tenke at om ikke barnet kom i Mai, slik vi trodde - så kommer det kanskje i Juli eller August - vår første sommer i nytt hus. :-) Prosjekt baby er jo bare 2 mnd utsatt, tenker jeg nå :-) Det hjelper veldig. Nå skal jeg trene litt de neste 2 mnd, og ta av noen kilo som har kommet på da jeg sluttet å røyke og begynte med hormoner. :-)

Må se fremover - ikke dvele ved hva som var eller kunne vært.

Tusen takk for all støtte, er så glad for å ha dere!

Varme klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååhhhh! Jeg ble rent på gråten av dette innlegget!

Du har en fantastisk mann, og det tror jeg at du vet... :-)

Tror forresten at han har en fantastisk fru også!

Klem til deg

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Så utrolig koselig mail du fikk fra din kjære da!

Dere høres ut til å være det perfekte paret. Det må dere ta masse godt vare på, slike forhold vokser ikke på trær.

Ønsker dere masse lykke til videre :-)

Klæm

Skrevet

Så nydelig skrevet!! :o)

Ta godt vare på hverandre og kos dere med barna deres :o) De er små lyspunkt midt oppi alt det elendige!!

Lykke til videre framover :o)

God klem fra

Skrevet

Det er jo utrolig bra at dere kan hente slik styrke og støtte hos hverandre! Tungt er det uansett, men veldig mye bedre når man er to som kan hjelpe hverandre.

Masse lykke til ved neste forsøk!

Skrevet

Ååå så snill dere er :-) Takk for koselige svar :-)

Skrevet

Nå ble jeg helt rørt her også. For en nydelig mann du har. Ta godt vare på han. Godt du klarer å se fremover og tenker på neste forsøk. Da klaffer det skal du se. Ønsker deg masse lykke til fremover.

Stor klem fra-

Skrevet

Hei UngVoksen!!

Hadde bare lyst å si tusen takk for at du skrev dette innlegget. For vi glemmer ofte mennene våre oppi alt dette. Utrolig flott at du nå ga oss et hint igjen om at våre menn er fantastiske mennesker de også, som blir med oss og støtter oss på godt og vondt...

Ønsker dere lykke til, og at det snart blir ny spire på dere!!!

STOR klem fra meg

Skrevet

Ååå så skjønn du er Jentå!

Ja, jeg tror det er viktig at vi tenker på mennene våre oppi allt dette. De er der for oss, må leve med oss, - våre opp og ned - og de sørger også når det går galt - og de er våre viktigste støttespillere. For selv om det er i vår kropp allt foregår i - er også deres ønske om barn stort - og det er viktig å ta dem med på allt som skjer.Ikke bare vente at de skal være forståelses fulle - men at vi oppi allt ikke bare tenker på oss selv - men også kjærligheten - og våre elskede menn og viser forståelse for dem, som kanskje føler de må være de sterke - og ikke alltid like lett viser følelsene sine på samme måte som vi :-)

Klem

Skrevet

Akkurat som om jeg ikke har grått nok di siste dagene.... Så nydelig! Godt å høre at du har en mann som vet å ta vare på deg i disse vanskelige dagene.

Kleeeeeeemmmmmm

Skrevet

Godt å lese at han setter så stor pris på deg.

Kos dere sammen i dagene fremover !

Klem

Skrevet

tror at vi glemmer mennene våre i en periode ja..men for å si d sånn så går jo vi igjennom d meste her da.....jg syntes d er godt å høre at du har en såå god mann,jg vet om ei som har en mann som har en utrolig stolthet og bryr seg lite om følelser der og da... d er ikke akkurat d man trenger i slik en fase av livet...ta vare på hverandre koz koz :)

Skrevet

Kjære Ung voksen..

Har ikke vært så mye innom siste uken og her var det virkelig skjedd mye. Ufattelig trist å lese at du har mistet.

Fantastisk å lese for en flott mann du har, det må jo bety at du er en strålende dame!!!

Ta godt vare på hverandre og god tur til Haugesund!

Klem

Skrevet

For en herlig mail! Mannen din er spesiell og det tror jeg de andres menn er og. Min er ihvertfall som din - den beste i verden *smil*

Det er tøft å miste (har prøvd), og det er sterkt at dere nå ser fremover igjen. Babyen kommer det er jeg helt sikker på!

mange klemmer fra

Skrevet

Ja, det er godt. Er utrolig heldig som skal gifte meg med beste vennen min. :-)

Har lagt ut bilde av oss jeg :-) Er litt nysgjerrig på hvordan dere alle ser ut.. skjønner jo at man da mister litt av sin anonymitet altså .. men allikevel.. :-) Lyst å se så kan dere gå inn på "våre album" - UngVoksen :-) Hadde tenkt å legge ut bilder fra stikking til positiv test til -voksende mage - m.m... men ... det får komme siden :-)

Ha en fin kveld.. nå skal vi se film :-)

Klem fra

Skrevet

Det var jammen utrulig omtenksomt av mannen din!

Er heilt enig i at livet er absolutt verdt å leve når du får slike fine ord servert på senga!!!!!!!

Hils han og si at det var usedvanlig flott skrevet!

Viser at han bryr seg om dama si, og er ein grepa kar!

Godt dåkke klarer å se framover!

Har sagt det her inne før og sier det igjen:

DET ER I MOTBAKKAR DET GÅR OPPOVER!

Nok ein klem fra

Skrevet

Ha ha ha!! Den var bra, Smilet!

Den skal vi huske :-)

Hilsen oss!!!

(ps.. han sitter her og smiler nå og er så kry av seg selv!! ha ha ha)

Skrevet

For et fantstisk innlegg:o)!!

Tårene bare renner, så rørt er jeg. Ingen tvil om at dere har noe unikt!!

Tror nok at IVF menn er ganske unike ja og damene ikke snakk hihi:o).................

Det er så godt å se at du allerede er ved godt mot, sånn er vel vi mennesker vi reiser oss gang på gang.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...