Sweetiepie Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Skriver dette på vegne av en veldig god venninne som er prøver. De har prøvd i trekvart år nå, og hun har mistet to ganger. Dette er selvfølgelig kjempefrustrerende for henne og samboeren, og hun har tunge dager. Derfor skriver jeg her i håp om at noen ser lys i tunnellen. Vil hun snart bli gravid igjen- og vil det gå bra? Det er det viktigste, men koselig om dere kan se kjønn også:-) Hun er født 160278 og han er født 010678.
Sweetiepie Skrevet 27. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 27. september 2006 Dytter litt på denne jeg:-)
Sweetiepie Skrevet 27. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2006 Dytter igjen- vil så gjerne ha et svar til henne. Hun har forresten e.l. i disse dager.
supermam5 Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 hei,fekk opp graviditet på hu i november eg me ein gutt....
Sweetiepie Skrevet 27. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 27. september 2006 Tusen takk for svar, jeg håper virkelig det stemmer da, og at det går bra. Hun fortjener det så.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå