Gå til innhold

Noen som vet??!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ultralyd igår og jenta vår var frisk og alle kroppsdelene var normale. Og det er jo selvfølgelig det viktigste, men....jeg ble flyttet en dag frem enn det jeg hadde regnet ut selv altså at jeg er 19 + 0 idag. Og da trodde jeg at min termin skulle også bli flyttet en dag frem til den 23.02.2007 - hadde 24 fra før, men jordmor sa at terminen fortsatt var 24.02. Her på BiM så er terminen da 23.02.2007 for å få riktig antall dager og uker.

Min venninne som idag er 20 + 0 - har fått termin den 15.02.2007, og da blir jeg enda mer forvirret ettersom jeg da skulle trodd at 15 + 7 = 22.02.2007.

Kan terminen variere fra jordmor til jordmor? Vet at det ikke sikkert ikke spiller noen rolle for jenta vår kommer når hun vil, men jeg har bare lyst til å ha det riktig. : ) Hvordan kan jeg finne ut av hva som er riktig?? Noen som vet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint at alt så bra ut, da! Synes jeg får forskjellig alt etter hvor jeg kikker, så jeg har bare forholdt meg til UL-terminen og oppgitt den på alle kalkulatorene etter at jeg fikk den. Tror det varierer litt om de regner de to dagene (Sv.skap 040 uker og 2 dager) på begynnelsen eller slutten. Men som du sier, ungen kommer når den vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...