Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Sånne innlegg! Hvorfor kan man ikke skrive hva det dreier seg om i overskriften da!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Nei bare tenkte sånn generellt. Det er så mange innlegg som ikke sier hva det gjelder i overskriften, og som inneholder "...". Så må man gå inn for å se hva det dreier seg om. Så glemmer man senere hva det var, og kanskje går inn en gang til. Må kunne gå an å skrive i parantes eller noe hva det er snakk om!
hemmeligvemmelig Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Hehe, ja det irriterer jeg meg også litt over!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Hihi... følte meg truffet nå ja : ) Men kan du ikke bare lese de innleggene som har overskrift som forteller hva det handler om ? Syns man har litt for mye å irritere seg over.. men men sånn er det å være gravid kanskje !!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Glemte ¨å skrive at jeg irriterer meg over feige anonyme !! : ) Bare for å ha det sagt !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå