*2 søte små* Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Ja vi skal dit forhåpentligvis rundt 24.februar. Når skal du?
Anjamor Skrevet 27. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2006 26 januar. Har du lang vei? Det gruer jeg meg mest for....
*2 søte små* Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Ja bor i Brandbu så det blir en snau time. Må bare reise i god tid tenker jeg. Hva vet du om tilbudet på Ringerrike? Har ikke fått undersøkt så grundig enda.
Anjamor Skrevet 27. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2006 For å være ærlig så har jeg ikke peiling. Skal til jordmor til uka, håper på å få vite litt mere da. Har to timer kjøretur vi....
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Jeg skal.. i mars en gang=)
Anjamor Skrevet 27. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2006 Det er mange som får visning på sykehuset. Må man ringe å bestille det eller får vi ikke det tilbudet siden vi bor så langt unna?
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 27. september 2006 #8 Skrevet 27. september 2006 Glemte helt å si det jeg skulle da.. Det er kjempefint på ringerike! Jordmødrene der er helt topp. Har vært hos to jordmødre hittil, på ul. De er så koselige=) Med datteren min gikk jeg også til jordmor på ringerike, hun var så koselig at jeg savnet henne etter at jeg hadde født! Dessverre fikk jeg ikke føda på ringerike da fordi jeg fikk en del komplikasjoner. Men jeg ble overført der dagen etter jeg fødte. Menneskene der er snille og hjelsomme. Jeg traff bestemora til faen selv der, men sånne er det vel på hvert sykehus? Hun hadde jeg lite å gjøre med, hun var hverken lege eller jordmor. Denne gangen SKAL jeg føde på ringerike og jeg gleder meg. Alt er så nytt og barne og mammavennlig. Ingen henger oppå deg hele tiden, du får masse tid alene. Og rommene er koselige..
Anjamor Skrevet 27. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2006 Høres bra ut. Får liksom ikke noen inntrykk av den halvtimen vi var på ultralyd....hehe
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 27. september 2006 #10 Skrevet 27. september 2006 Du kan jo ringe og spørre om du kan få en visningsrunde.. Kan være greit å være litt kjent før man kommer dit med rier og egentlig driter i hvordan alt ser ut=) Det jeg syns er så bra er at gravid-poliklinikken ligger i samme etg som fødeavd. Husker du hvem du var hos når du tok ul?
Anjamor Skrevet 27. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 27. september 2006 Nei, ei dame med briller og litt langt hår. Det så jeg at det meste lå i samme etasje.
*2 søte små* Skrevet 27. september 2006 #12 Skrevet 27. september 2006 Høres veldig bra ut på Ringerrike. Nå gleder jeg meg over at jeg skal dit også! Jeg spurte om visningsrunde og da sa jordmora som jeg var hos - hun het A et eller annet Helgerud og var kjempe koselig forresten - vi skulle ringe 2 - 3 uker før terminen og be om en visningsrunde, men at det ikke var sikkert at de hadde tid. Beste var å få jordmor på svangerskapskurs å ta med alle gravide som skal på Ringerrike på en fødselsrunde.
nummer 3 kommer i desember Skrevet 27. september 2006 #14 Skrevet 27. september 2006 Hei. Ble litt tull det her. Men jeg skal føde på ringerike. Har termin 8.mars. Fødte der forrige gang også. Jeg er kjempefornøyd. Det minner ikke mye om å være på et sykehus. Og alle som jobber der er veldig hyggelige. Dere burde glede dere til å føde der.
Super jul i år Skrevet 28. september 2006 #15 Skrevet 28. september 2006 Jeg har termin 9. februar og skal føde på Ringerike. Håper alt går bra.
annri 71 Mamma til 3. Skrevet 28. september 2006 #16 Skrevet 28. september 2006 Hei Jeg har termin 31 desember og skal føde på Ringerike. Er veldig spent på det siden jeg fødte på Ullevål sist gang. Men jeg har hørt mye bra om Ringerike, og gleder meg til å få ligge på barsel istedet for på hotell (det var forferdelig). Da jeg var på kontroll sist..ca. 6/9 hos jordmor spurte hun oss når vi ville ha omvisning på sykehuset. Fikk inntrykk av at det var opp til oss når det skulle skje. Vi sa det var kanskje best med når det nærmet seg termin. På Ullevål gikk vi i gruppe og jeg var i 5 mnd tror jeg. Jeg fikk også inntrykk av at det hun som skulle vise oss rundt.....altså en privat guide-tur..hehe. Nå skal jeg dit igjen den 25/10 og da blir det vel avtalt mer da.... Glemte å si at jeg bor ca 10 min unna sykehuset med bil, og det er deilig å tenke på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå