Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 er redd megen har blitt mindre jeg.. men det gåt vel ikke???? sikkert bare noe jeg tror siden jeg er redd noe skal skje...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Jeg har ca. 2 uker til termin, og syntes faktisk magen har blitt litt mindre, men det kan kanskje være fordi den har sunket. Så lenge vi kjenner liv er det ingenting å bekymre seg for..
bollenr3 Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 når babyen fester seg i bekkenet, syker magen ofte en del... da føles den mindre... men hvis du er veldig bekymret råder jeg deg til å ta kontakt med jordmor eller lege.
ballong Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Synes det kjennes slik ut de siste ukene fordi magen synker;)
Tiddelidu Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Ja, magen kan bli mindre dersom man mister fostervann. En veninne opplevde dette dagene før hun fødte, og hun var nesten tom da hun ble satt i gang. Da de oppdaget hvor lite vann hun hadde så hadde visst personalet reagert og fått fortgang i fødselen. Kanskje du bør undersøkes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå