Gå til innhold

Dere jenter.....Se her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes det er bare koslig når dere spør om jeg kan føle noe her...

Men som sagt jeg er ingen spådame eller noe. Men kan av og til føle sterkt på meg ting.

Det er flere som ikke liker at det blir gjort her på bli gravid siden. Og vil ikke at det skal bli uhyggelig her inne....

Klem til dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes bare du har vært snill jeg, og er sikker på at alt du mente å gjøre var å hjelpe oss litt! Kanskje gi oss litt håp her vi sitter. Syntes ikke du gjør det uhyggelig her inne !

Klem

Skrevet

Syns ikke det blir uhyggelig her inne akkurat, mer koselig syns nå jeg:) men skjønner hva enkelte mener, det blir på en måte litt bortenfor det dette forumet er til, men på den andre siden så trenger vi prøvere å få litt gladmeldinger også, man kan lett bli trist og lei av at ting ikke går vår vei... Jeg er bare glad du ¤juhujenta¤ ikke føler noe stress over å føle på oss hele tiden! Men som jeg har skjønt er du et utrolig varmt menneske, og da ligger det i deg å være så snill og god, og en hjelpende hånd! :)

Klems til alle

Skrevet

Tusen takk for det elinelinea.

Jeg vil bare at alle skal ha det bra her inne og føle seg vel. At det ikke blir noe tullball her.

Klem tilbake.

Skrevet

Helt enig med de 2 over. Jeg synes oxo det bare er koselig:) men kan ikke du komme inn på spå\horoskop da?er jo inger ssom spår eller føler der inne på dagtid, der er somregel bare på på kvelden:) .....

Skrevet

Men er det bare å komme seg inn der liksom på den spåsiden.

Jeg vil liksom ikke kalle meg spådame. Hehe. For jeg er jo ikke det.

Skrevet

Nei, sant det. men du gjør jo på en måte det da,,, skal jo ta det med en klype salt det som blir sagt der inne oxo. er blitt spådd gravid av 3 stk i november der inne, håper de har rett,:) Kan du føle noe på meg? er over ikm nå.

Det er somregel bare spm om når de blir gravide der inne, å det er jo det spm. du får her inne oxo:) tror du vil bli veldig godt motatt der inne:)

Skrevet

Jeg ble spådd av 3 forskjellig der inne at jeg var gravid i forrige mnd, men var ikke gravid nei. Så ja, man skal ta det med en klype salt og heller glede seg over det om det blir riktig. Og ikke få den nedturen om man ikke blir gravid da.

Du er over IKM nå ? Hmm. Prøvd lenge? Ville tatt en test nå jeg om jeg var deg.

Skrevet

Tok en test o går morgen, å den var neg, men så lenge tanten ikke er kommet er det jo håp. Men føler at hun kanskje er på veg da.:( Får vel bare prøve på nytt neste måne. Nei ikke prøv så lenge. 2 pp.

Skrevet

Oj ble en del skrive feil på meg her gitt.

Skrevet

Skrev til deg på spå\horoskop jeg. håper du kommer innom:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...