siljemedbabyimagen Skrevet 27. september 2006 #1 Del Skrevet 27. september 2006 Vi venter en liten jente og ønsker oss et kort, enklet, søtt, feminint navn som kan brukes både i USA og her. Forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #2 Del Skrevet 27. september 2006 Lisa Molly Emma Cindy Mandy Julie janet Mia Lucy Sara Erica Hanna Emilia Aimee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 27. september 2006 #3 Del Skrevet 27. september 2006 Ann Liv Eva Lisa June Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sentralstøvsugeren Skrevet 27. september 2006 #4 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg sliter litt med det samme....Min familie er fra amerika, så det er viktig for meg å finne et navn som er lett å uttale på amerikansk også.... Står igjen med disse navnene; Tyra Ella Leah Lykke til med valget:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. september 2006 #5 Del Skrevet 27. september 2006 jegmåtte bare svare her, for jeg syns alle de tre navna er kjempe fine, men Leah er det fineste, så kommer Ella som også er kjempe nydelig, og Tyra er søtt, men ikke det jeg ville valgt først! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 27. september 2006 #6 Del Skrevet 27. september 2006 Mye å velge i, jeg foreslår: Nora Frida Agnes Sara Ella Anna Liv Jenny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå