~bubbe~ Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 At det går an altså.. Må bare få ut litt frustrasjon. Jeg er så distré for tiden. Bare glemmer ting og river ned og ødelgger.. Forrige uke glemte jeg at jeg hadde en obligatorisk oppgave som skulle leveres inn. Jeg var sikker på at det var uken etterpå, men neida, gadd ikke sjekke det.. Og får ikke ny frist heller. Så siden jeg ikke har skrevet den, får jeg heller ikke lov å ta eksamen i det faget.. Sukk.. Det var da 10 poeng forsinkelse.. Og i går, så skulle jeg sjekke når forelesningen på det andre faget mitt skulle være.. Det er et lite fag, kun 5 poeng, så har ikke begynt å lese på det enda, tenkte jeg skulle begynne med det nå, siden jeg er sykemeldt fra jobb, og har god tid til å lese. Men så tilfeldigvis så såg jeg over eksamensplanen, og joda, eksamen i dette faget er altså ONSDAG om 1 UKE!!! Panikk!! Kommer aldri i verden til å klare den. Pensum er på 400 sider, og på disse småfagene spør de fra nesten hele pensum.. Åååå, legger meg ned og griner snart.. I tillegg, så er eksamen i de to andre fagene mine i slutten av desember, etter termin, så jeg hadde ikke regnet med å ta disse uansett.. Tenkte jeg skulle ta dem opp igjen til våren.. Så dette semesteret ble altså bare tull.. Neiognei.. Kommer aldri til å bli ferdig på skolen slik jeg roter det til... Og som om dette ikke var nok, så har jeg altså klart å ripe opp den "nye" bilen vår.. #river meg i håret# For en skrulle... Noen som slår dette ??
Simen og Julie Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 uff... synes synn på deg jeg... men det går seg alltid til... bare vent å se...:-)
Rosaglede Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Lille venn... Du slår ikke meg uansett..du vet parkeringshuset....ulåst bil og løs hund..hehe Har fått det giga munnsåret og kommer til å klikke snart...fortjener ikke det jeg vel??? Gjør så vondt..snufs..snufs...
Gjest Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 stakkars deg. men alt ordner seg for gravide jenter. uansett hva man har gjort. det har jeg bestemt nemlig.
~bubbe~ Skrevet 28. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2006 Hehe.. må le litt av oss, e jo egentlig litt morsomt. Alt ordner seg til slutt, men er så frustrerende når du står midt oppi det, og alt er bare feil.. Får å se på den lyse siden: Jeg har MASSE fritid nå Og Luke var jo skjønn da, som faktisk ikke forstod hvor gøy han kunne hatt det;) Stakkars munnen din.. Er det bedre i dag da?? prøvde du tipset mitt?? Så bildene dine i sted, den fiiine magen, sånn godmage:) Klem,klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå