*Julie* 4pp Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Pleier den å være på like mange dager hver syklus eller kan dette variere?? Hvor mange dager er lutealfasen deres?
Lone35 =0) Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Tror alt mellom 12-18 dager er normalt.
*Julie* 4pp Skrevet 27. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2006 Ok... Takk! Så trøtt at jeg ikke gidder å lete fram svarene selv.. he he, greit med en så vis frøken som deg her da;)
Lone35 =0) Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Jeg har bare lært av de andre her inne. utrolig hva du får med deg på en måned her inne! :0)
*Julie* 4pp Skrevet 27. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2006 Det er sant... lært masse jeg også som jeg ikke hadde tenkt på fra før.. Har fulgt litt med på deg de siste dagene, Lone.. Håper det ordner seg snart.. eller jeg VET at det ordner seg snart!! Krysser alt jeg har å krysse jeg, for alle her inne:)
Lone35 =0) Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Så koselig! Takk for støtte Julie! :0) hvor lenge har du prøvd da? når er din IKM?
*Julie* 4pp Skrevet 27. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2006 Så klart man skal støtte hverandre;) Er i vår 3pp, med ikm til neste uke, 4 oktober trur jeg.. men har ingen god følelse for denne pp, da vi har hatt sex en j****a gang.. hadde el forrige fredag og sex onsdagen før.. Og det var alt!!! hehe.. det er synd på meg!
Lone35 =0) Skrevet 27. september 2006 #8 Skrevet 27. september 2006 Det er ikke alltid det passer like godt med sex, eller at det faller seg slik. Jeg leste en eller annen dag her om et par som ble gravid ved å hatt kun sex en' gang i PP'en! Så det er håp i hengende snøre! Lykke til Julie! Du har en PP mer enn meg du da. Ja alt klaffer ikke alltid på første forsøk. :0(
*Julie* 4pp Skrevet 27. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2006 Jepp, jeg leste om dem jeg også.. så det går an.. men prøver å ikke tenke så mye på det (derfor er jeg her inne og bimmer hver dag liksom.. he he), og heller fokusere på andre ting, studier, jobb, hundene.. etc.. Har vært ute en tur jeg nå, deilig med regn synes jeg.. har jo vært en nydelig sensommer/høst i Trøndelag så langt;) Du skal se spiren sitter før jul, til oss begge Lone;)
Lone35 =0) Skrevet 27. september 2006 #10 Skrevet 27. september 2006 Ja før jul, det får være målet. Dessuten ble jeg spådd spire i november av Nattinatt. Uten at jeg tar sånt altfor høytidelig. Men håper jeg slipper å vente til 35-årsdagen i januar...Hjelp!
*Julie* 4pp Skrevet 27. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 27. september 2006 35 er ingen alder, Lone;)
Lone35 =0) Skrevet 27. september 2006 #12 Skrevet 27. september 2006 Sier du som er...? Nei jeg er ikke gammel, men den biologiske klokka tikker....
*Julie* 4pp Skrevet 27. september 2006 Forfatter #13 Skrevet 27. september 2006 Hehe, blir 23 jeg.. men bare så det er sagt.. jeg har mange venner rundt 30 årsalderen, mye pga at samboeren blir 31 snart.. og jeg føler ikke at de er en dag gamlere enn meg.. men det går jo selvfølgelig ikke på det fysiske ved kroppen.. Ei venninne av meg, som ble 40 i vår, har 4 barn i alderen 2-7år.. og det vil jo si at hun gjennomgikk 4 friske svangerskap etter fylte 33;) Men man har jo både oppmuntrende og negative historier å komme med, uansett tema.. så...
Lone35 =0) Skrevet 27. september 2006 #14 Skrevet 27. september 2006 Jeg var 26.8år da jeg fikk førstemann. Da jeg fikk nr to var jeg 31.1 år. Og jeg føler meg ikke gammel. Men er det ikke sånn tror du, at grensa for hva som er gammel strekkes etter hvert som du blir eldre selv. Da jeg var 20, syntes jeg de over tretti var gamle kjerringer. vel ikke eldgamle da, men velmodne ihvertfall..he he
*Julie* 4pp Skrevet 27. september 2006 Forfatter #15 Skrevet 27. september 2006 He he, velmodne var et godt ord.. he he.. men jeg synes ikke det, men det har sikkert med at jeg alltid har hatt eldre venner (og selvølgelig jevnaldrende venner), men jeg trur jeg er ganske omgjengelig og det har jo også litt å si da. jeg mener at alderen ikke er av betydning, men det som sitter mellom øra.. for jeg kjenner også jenter som er godt over 30, men som man skulle tru knapt har fylt 20 ift oppførsel etc...
Lone35 =0) Skrevet 27. september 2006 #16 Skrevet 27. september 2006 Joda. Det er nok det som sitter i hodet som er viktig. Men du kan aldri vite hvordan ting er om 10 år. Litt artig å tenke tilbake for ti år siden. Hadde aldri kunne sett for meg at jeg skulle havne her, og ha to fine unger. Samme om du tenker ti år frem: hvor er jeg da?Hvagjør jeg da? Hvor mange unger bor her da? Og tenk på hvilke erfaringer du har gjort om 10 år! Da er jeg 44! Herregud!!! Det er jo eldgammelt. Er det ikke? Jeg vet ihvertfall en' ting som ikke har skjedd om 10 år:Jeg er ikke bestemor! Litt utenom tema dette, men tankene bare løp sin vei...he he
*Julie* 4pp Skrevet 27. september 2006 Forfatter #17 Skrevet 27. september 2006 he he ... 44 er heller ingen alder, det er som vi ble enige om, det er i hodet det sitter.. føler man seg ikke gammel er man heller ikke gammel.. Jeg har jo enebolig, samboer og nå prøver vi på barn og jeg er "bare" 22 1/2.. og jeg føler meg noen ganger eldre enn den alderen, spes om jeg sammenligner meg med jevnaldrende venninner, men om jeg sammenligner meg med mamma når hun var så gammel, hadde fått meg, giftet seg, bygd hus osv... så føler jeg meg lita noen ganger. Men så har jeg yngre søsken og mamma er veldig ungdommelig også da;) Synes det er "rart" at her sitter jeg med gubbe og hus liksom.. men akk, så fint dte er;) Men det artige er jo at man ikke aner va fremtiden bringer, ingen som vet hva jeg gjør om 10 år.. Uuææhhh, litt skummelt å tenke på å.. hehe;) Nå ble det mye tanker her gitt, nesten litt sliten jeg.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå