Gå til innhold

Til alle jentene med IKM uke 42!!! Skravletråd...

Anbefalte innlegg

Ja, da har jeg begynt å se fram mot neste IKM og hadde vært utrolig gøy om det hadde klaffet denne gangen. Nå er det skikkelig babyboom blant venninnene mine og da ergrer det meg at jeg ikke allerede er blant dem :)

Sitter her og teller syklus-dager og irriterer meg for at jeg skal reise bort midt i den mest fruktbare perioden i syklusen!!! Så da dukker nok TR opp igjen i uke 42...

Men kanskje det hjelper å "kjøre på" for fullt i dagene før og etter og satse på at det kanskje klaffer likevel??

Har dere lagt plan for hvordan bli gravid denne måneden da??

Fortsetter under...

Hei turbotrollet.

Hvilken pp er du i? jeg er i 2 pp. håååper syklusen er i rute alt. fikk TR 29 dager etter en blødning jeg i ettertid har tenkt kunne være tr. så etter mine beregninger er da IKM torsdag i uke 42 (evnt onsdag hvis 28 dagers syklus).

sinnsykt spennende dette ehr. jeg og må bare 'kjøre på for fullt' denne pp for min samboer og jeg skal begge reise mye de neste ukene frem mot jul. har ikke regnet på om det er i rundt el da, men best å kjøre på for fullt når man kan ja:-)

Jeg er altså på dag 8 idag og tenkte å forføre min kjære ikveld:-) he he. begynner å teste for el på lørdag eller søndag.

Sinnsykt spennende dette her. må innrømme (ehh) at jeg har gått til innkjøp av både solvipect og wild yam, så tenkte å ta litt hostesaft rundt el og ta wild yam etter el (hvis jeg i det hele tatt finner el da...). Har eeegentlig ikke troen på sånt (IHVERTFALL ikke hostesaft!!), men er liksom klar for å prøve alt (bortsett fra å bli spådd. for det første tror jeg det stort sett er bare tull, for det andre ; skulle jeg virkelig prøve det hadde jeg ihvertfall gjort det hos en jeg visste mer om enn disse som prøver seg her inne. har en følelse av at de gjetter blindt..) nok om det. nå får jeg sikkert kjeft av noen. he he

uansett; moro å skravle med noen som har IKM samme uke.. blir så spennende å følge hverandre og hause hverandre opp med (innbilte?) symptomer etter el. he he.

Har du erfaring fra å teste el? finner du den alltid?

hei,hei!

jeg er også med her.

vår plan er annenhver dag fra dag 10-22.

har lest om flere som får el tidligere ellere senere

enn de pleier når de går på pergo,så her skal det

jobbes....:-)

hadde egentlig tenkt til å ta el-tester denne mnd,

men har ikke noe penger:-(

men håper det klaffer denne mnd,hadde vært sååååå

gøy!!!

lykke til alle sammen:-)

hei dollypopp

hvor lenge har dere prøvd?

Satser på sex annenhver dag jeg og fra dag 10. Samboer vil ikke snakke om 'prøving' for da mener han det ikke vil skje noe graviditet. he he. så jeg må i mitt stille sinn forføre ham og håpe på at han er med:-)

hehe...høres ut som en bra plan!

det er litt sånn her noen ganger også.

vi er i 17pp, så vi har prøvd en stund.

men må innrømme at vi har vært litt slappe de 2 siste mnd.

motivasjonen er ikke alltid på topp.

men nå......;-)

Annonse

Vi er bare i 3 pp, så stresser i grunn ikke så mye ennå. Hadde egentlig tenkt å prøve ut EL-test denne mnd, men siden jeg skal bort i det aktuelle tidsrommet (uten min kjære) så er det vel ingen vits. Får som sagt heller bare "kjøre på" og satser på flaksen denne mnd :)

hei igjen begge to.

jeg er bare i 2 pp jeg da. men tenkte kanskje å prøve ut el-testene denne mnd. får se litt an. hvis jeg kjenner el, som jeg ofte har gjort, kanskje jeg dropper å teste; rett og slett for å spare penger...he he.

Jeg pleier også å ha litt vondt i magen rundt den tid EL burde være... så jeg pleier å innbille meg at det er EL i allefall :) Men vet jo ikke sikkert da...

Har litt den innstillingen at vi vet jo ikke om vi er så heldige at vi faktisk kan få barn. Det vet man vel ikke før man har prøvd...

Burde vel heller tenke at vi KAN det! Men ser det er mange som sliter. Og kjenner noen som har prøvd i 5 år og i tillegg gjennomgått prøverør uten vellykket resultat.

Pleier å fleipe med at dersom spiren ikke sitter, kan vi jo heller bare "kjøpe" (adoptere) en baby så det er bare å sette i gang å spare :) Hehe...

enig:-)

Vi og har jo alltid sagt at 'man vet jo aldri om man kan få..', men så er det det at når vi nå har satt igang så 'glemmer jeg litt all fornuftig tankegang' og til og med den derre 'ting tar tid' skal liksom ikke gjelde meg. he he.

Har også et par venninner som har prøvd lenge; en prøvde 'on-and-off' i halvannet år før det klaffet, en annen har prøvd i 2 år før det ble pvist dårlig spermkvalitet og de skal nå få hjelp. så man vet jammen meg aldri.... mens for alle de andre venninnene mine har det gått så sinnsykt lett..alle liksom innen 3 mnd..

men men. blir sikkert skuffet når TR dukker opp neste gang, men skal prøve å innstille meg på det...

Hvor gamle er dere og hvor bor dere forresten? Jeg er 29 og bor i Oslo.

Annonse

Jeg tror også jeg hører til her. Kan hende jeg må på uke 41. TR kom 2 dager før tida sist så vet liksom ikke om jeg må vente 26 eller 28 dager.

Er også kjempeklar for at det skal skje noe nå...har såå lyst på 2 tette. Var å shoppet til gullgutten (som er 10 mnd) idag og de er jo bare så mye søte nyfødt klær... (c;

Håper vi alle sammen slipper TR besøk denne gangen. ;-)

Lykke til alle sammen!

Hei hei!

IKM tirsdag 17. uke 42.

Er veldig klar for at det skal klaffe nå! 2pp her.

:-)

Prøver å ikke telle dagene framover nå, men heller bare ta det litt med ro. Blir så deprimert av at dagene går så sakte.

Artig at det er flere her med IKM i uke 42. Blir så spennende!!!!

21 år fra troms :-D

Noen som forresten har forslag hva jeg kan gjøre for å få mannen min bort fra datamaskina i kveld?? Han har nemlig fått ny iMac eller hva det nå heter... Men jeg har andre planer for han enn at han skal sitte foran den skjermen! Blir jo ingen baby ut av det :) Hehe...

Ta på den minste tangaen og en sexy nattkjole og møte han i døra etter jobb??

he he, det burde vel gjøre susen!!!

Selv tenker jeg ofte at jeg skal gjøre slike ting, men desverre er jeg som oftest for feig. Vi har alltid en så spøkefull tone, tuller liksom hele tiden (det elsker jeg da), men problemet med det er nettopp at det blir for fjernt/flaut å plutselig ta på meg 'sexy, mystisk, forførerinne-rolle'...

ikke misforstå meg; vi snakker så klart om alvorlige ting, og kan gråte og diskutere og alt, men det er ofte mye sånn lekeslossing og tulling og da blir overgangen liksom så stor. he he.

men AV OG TIL glimter jeg til altså, og TØR! men ofte begynner våre runder i høyet med litt lekeslossing.

huff, nå høres det ut som jeg er 15 og ikke 30....:-s

Nå? Er det mange som har begynt å "trene" til eggløsning neste uke?? Er vel litt viktig med "pleasure" også, og ikke bare "business"... :)

Masse sex er tingen denne perioden!!! Sier jeg som drar bort rundt eggløsning... Men satser på at det kanskje klaffer likevel! Se alltid lyst på livet!! Selv om jeg har mest lyst å ramle ned trappa og brekke foten for å slippe å gå på jobb idag. LEI!!! Trenger fødselspermisjon så fort som mulig!!!!!!!!!!

he he he, har du kjedelig jobb? eller er det bare høsten som har satt inn? hadde ikke gjort meg noe med en dag i sofaen med dr. Phil, Oprah og heeerlig latskap.

vi begynte 'treningen i går' he he. det var dag 8. leste et sted (kjerringråd) at man bør ha sex rundt dag 8. så da var det i boks. he he. satser på annehver dag fra nå av. er usikker på EL, har bare hatt en syklus etter pillen, og har ikke testet el enda. tror jeg skal begynne testingen på lørdag morgen....

Hei. Våger å slenge meg med her selv det er første gangen vi prøver nå. Om jeg skulle være så heldig å ha stabil syklus rett etter pilleslutt..(hehe..kanskje mye å håpe på) skulle vel dag 28 bli 16.oktober.. Så da får me sjå. :) Er 28 år fra Tønsberg. Mannen er 31, vi har vært gift i halvannen måned og har lyst på barn! Selv om det er litt skummelt og..hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...