Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 kan dere fortelle meg om deres erfaringer med pergo og graviditet? er ny pergoprøver første gangen, og da dobbel kur gratulerer til dere gravide
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Jeg har vært pergo bruker med begge mine graviditeter. Første gang satt den på 3 kur og denne gang på 1 kur Jeg hadde også dobbel!
Gjest Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Heisann. Jeg ble gravid i pasue mnd etter første pergokur, jeg hadde enkel dose. Jeg hadde eggløsning fra før av, men fikk det fordi eggene mine var LITE levedyktige, hun mente pergoen kunne forbedre eggene mine. Så nå sitter jeg er med en liten jente i magen
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Hei Jeg har gått på pergo to ganger. Begge gangene en enkel kur med 5 tabletter. Første gangen mistet vi i uke 6-7, men denne gangen ser det ut til å gå bra. Vi er nå i uke 13 og har vært på UL to ganger og alt ser bra ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå