Gå til innhold

Vondt i halebenet...

Venter nr 2 i desember 2009

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått så vondt i halebenet. Det er mest vondt å sitte, men også vondt å gå. Er kun 16 + 1. Noen som vet om dette kan være bekkenløsning? Ganske slitsomt å sitte på jobb for tiden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde kun smerter i halebeinet da jeg fikk bekkenløsning med førstemann. Kom litt seinere til meg, da, ca 7 mnd på vei, men bekkenløsning har vi jo alle. Kan gi seg og ta seg opp igjen med smerter. Vær oppmerksom på å løfte bein samla, ta kortere skritt osv., avlast litt med varierte arbeidsstillinger. Snakk med legen om det. Sånn det var noen råd iallefall!;-)

Skrevet

Jeg er plaget med det samme, vondt i halebeinet når jeg sitter.. Mens andre ganger kan det være i det jeg skal til å sette meg ned i stolen, da må jeg liksom "krøke" meg ned i stolen... Ikke noe behagelig akkurat. Har ikke tatt det opp med lege, er så heldig at jeg i jobben min kan variere arbeidsstillinger så jeg kan justere det på den måten.

Aner ikke om dette har sammenheng med bekkenløsning, men blir det verre, bør jeg vel kanskje ta kontakt med lege?

Skrevet

Jeg hadde mye vondt i halebeinet med forrigemann, uten at det var bekkenløsning. Fant ut ved en tilfeldighet senere at den nederste delen av "halen" er sammenvokst med ryggsøylen, og det påvirker bevegelighet. Skal være ganske vanlig og skapte ingen problemer under fødsel.

Skrevet

Jeg har en del vondt i halebenet og rompa.. Begynte allerede i uke 11, og legen mener det er bekkenløsning. Så det kan være bekkenløsning ja...

Skrevet

Jeg trodde det bare var meg som hadde vondt i halebeinet. Jeg trodde det hadde sammenheng med å sitte bakpå moped i ferien, hardt sete, (fartet rundt på moped på Bali) for smertene kom etter det. Det er nå 3 uker siden, men smertene dukker opp igjen hvis jeg har stått lenge, eller sittet lenge av gangen. Det er spesielt når jeg skal sette meg eller reise meg. Jeg prøver å variere på jobben, men ikke alltid like lett. Når jeg har lest her, så tror jeg at jeg bør ta det som et varsel om å ta det mer med ro. Har ikke lyst at det utvikler seg til bekkenløsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...