Gå til innhold

Elastica, kan du se på meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du se noen graviditet på meg snart? Har IKM om en drøy uke nå, og har gode magefølelser... Kan hende det bare er fordi vi hadde en prøvefri måned forrige syklus, og at jeg har godt pågangsmot nå... Men håper dere kan se noe på meg i nærmeste fremtid:-)Og om det er mulig, gjerne kjønn også!

Jeg er født i juni-74

Min kjære i juli-71

To barn 2002 og 2004 fra før

Ma i mai 2006

Tusen takk for svar om du får tid! Dere spådamene er bare så kjempe snille som gir oss håp!!!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver å dytte litt jeg i håp om du ser meg...

Skrevet

Heisann vennen:-)

Jeg får opp graviditet rundt nyttårstider des./jan. og det ser ut som en liten gutt.

Krysser jo fingrene for deg da at det klaffer no, uansett så er det nok ikke langt unna !!

Klem

Skrevet

Tusen takk for svar. Ble nesten litt skuffet jeg nå, så jeg håper du tar feil... he, he. Men uansett så er det jo ikke lenge til jul, det er bare det at jeg skulle så ønske at jeg var gravid før den terminen jeg skulle hatt kom...

Men, men. Tusen takk for svar!

Kan jeg spørre om du ser om søsteren min får den jobben hun skal på andregansintervju på til fredag? Hun er født i august-71

Klem

Skrevet

Skal bare se at det klaffer før, for det ligger fruktbarhet rundt deg!

Kan desverre ikke se at hun får jobben, men håper VIRKELIG at jeg tar feil på dette!! Ikke si noe til henne før intervjuet Jeg krysser fingrene!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...