bollenr3 Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 jeg har det siste døgnet gått med nesten konstant spent mage, magen er har som stein og jeg har nesten ikke sovet i hele natt! kan dette være et tegn på at noe er på gang..? skikkelig ute av form, kaster opp og er helt rar i kroppen.. merkelig... noen som har opplevd det samme??
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 det kan jo høres ut som om "noen" har litt lyst til å komme ut..:?! vet ikke så mye om dette, er førstegagsfødende selv, så har egentli ikke peiling... så lenge du er sikker på at det ikke er omgangssjuka du har i og med at du kaster opp, hadde jeg nåk ringt føden for å få det skjekka... er ikke bra å gå med kynnere hele tiden heller... hvor langt er du?? Lykke til...
bollenr3 Skrevet 27. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2006 jeg er 39 uker+ 2 dager.. så det er jo ikke helt usansynlig at noe er på gang... har vært en del plaga med kvalme i det siste, men ikke så ille som nå... så jeg tror lissom ikke det er omgangsjuka heller.. skal på ul i dag for vestmåling... kan jo høre med legene der... de burde jo vite litt mer enn meg :/ ikke så lett å være førstegangs nei... det er lissom så mye en burde vite! takk for svar =)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 ja, mye en burde vite også er man usikker på alt....) d kan jo høres ut som om noe er på gang, men hvem vet...?! ikke jeg.. hør med legene i dag, de har sikkert kjempegode svar på alt sammen.. Lykke til da..
bollenr3 Skrevet 27. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2006 noen andre som har noen erfaringer med dette?? dytter litt...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 har lest en lur plass at det er hormonforholdet hos mor og barn som bestemmer når fødselen skal skje.. kan jo være en hormonforandring på gang hos deg og at ting nå begynner å skje.. dette kan ta fler dager før fødselen er igang men er jo kjekt å vita at i allefall noe skjer!!!! Linda
Emmilo Skrevet 27. september 2006 #7 Skrevet 27. september 2006 Tja... jeg har det veldig likt da. Magen er steinhard. Skal på kontroll nå. Vil ha han ut. Nå!
hårsår Skrevet 27. september 2006 #8 Skrevet 27. september 2006 Jeg har akkurat det samme! Dette er 3 dagen min hvor jeg føler meg "uggen" i kroppen, har steinhard mage, det er både stikk, bobler og press i underlivet. Er også veldig rastløs. Må til stadig opp å gå litt. Har også fått sure oppstøt som jeg ikke har hatt tidligere.
hanna06+en til i feb 09:) Skrevet 27. september 2006 #9 Skrevet 27. september 2006 Jeg har hatt det slik selv.Magen har vært veldig hard de siste dagene.sitter jeg forlenge må jeg gå å legge meg ned på sofaen eller i senga på siden for at det skal hjelpe.mulig det er kynnere hos meg.for håper jo ikke at jeg skal føde ennå har jo 48 dager til termin.selv om det hadde vært godt å bli ferdig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå