Gå til innhold

4 egg ble befrukta!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da har vi fått beskjed om at 4 av de 9 eggene fra i går er befrukta. De sa at disse hadde utviklet seg helt fint!! Ble jo veldig glad for at vi har egg som ble befrukta, men kjenner at jeg liksom ble litt skuffa for at det ikke var flere. Er 4 litt lite eller? Og så er jeg så redd for at de 4 ikke skal klare seg til morgen....

Uff bekymrer meg alltfor mye.... Nå skal jeg fokusere på de 4 som faktisk ble befrukta og at de var fine. Det er jo det som teller!!

Takk for all støtte jeg får av dere! Det er gull verdt!!

Klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei minni'79

Så lenge de deler seg fint fram til innsetting er jo ikke 4 egg lite. Og det er jo nesten halvparten av eggene.

Jeg er kanskje ikke den beste til å oppmuntre i dag, er litt skuffa selv...

Lykke til på innsetting i morgen! La oss høre hvordan det går med deg og eggene da:-)

Klem fra

Skrevet

4 egg er toppers det !!! Flink høne!

Jeg har aldri fått til mer enn ett av gangen.Alle forsøkene.

Ønsker deg masse lykke til!!! :-)

Skrevet

Hei!

Jeg fikk også ut 9 egg, av dem ble 5 befrukta. Og spenningen var kjempstor frem til neste dag for å høre hvordan det var gått med dem. Det viste seg at alle 5 var av topp kvalitet!

Det jeg prøver å si her er at de 4 egg trenger slettes ikke være lite! Det nytter ikke med mange egg om de er av dårlig kalitet. Det viktigste er jo at du har bra egg!

Lykke til videre! ;-)

Skrevet

Krysser fingre for dere at alle er topp!

Skrevet

Fire er jo mer enn nok - da kan det vel til og med hende at dere får noen på frys. Ville vært kjempeglad jeg!!!

Skrevet

Synes det var et bra resultat jeg!

Hos oss ble 11 av 12 befrukta, men kun 4 så bra at de kunne inn/fryses ned.

Tvi tvi for fortsettelsen!

Skrevet

De sier når ca halvparten av eggene blir befruktet så er det bra.

Fikk selv ut 14-av de ble 9 befruktet.Men 1 var bra nok til innsetting,fikk ingen på frys.Og jeg er gravid i 7 uke imorgen.

Lykke til,det ordner seg til slutt skal du se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...