drømme_mamma er gravid Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 jeg er på min første pergo kur. dobbel til og med. har storeforventninger nå! vel, jeg er på dag 7 i syklus, og dag 5 på pergo. mensen tar ikke helt slutt. de siste par dagene kommer det ut kremete/slitmete brunt utflod....hva er dette for noe? er det bivirkning av pergo? når etter pergo slutt kan man forvente el? skal til gyn på fredag for innvendig ul og gleder meg
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Hei drømme_mamma ! Jeg har også spist pergo for første gang denne pp,dobbel kur fra syklus dag 4-8.Har ikke hatt noen bivirkninger av pergo som jeg vet,fikk el på dag 19 jeg..Vet mange på pergo får el på dag 17,men alt er individuelt...Er på dag 27 nå,og er kjempespendt.Er slapp og sliten og rar i magen...Men kan jo ikke tenke for mye på det heller,så jeg håper bare tiden flyr..Ikm blir på mandag for meg nå da,håper jeg klarer å vente uten å svi av unødige testerC";). Lykke til til deg.Vet ikke noe om årsaken din kremeste /slimete utflod,men det er sikkert ikke farlig..Du får sikkert se evt modne egg på ul,og kan spørre gyn om han mener det begynner å nærme seg el..! Masse lykke til !
drømme_mamma er gravid Skrevet 27. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2006 så koselig at du svarer! er jo ikke mange som går på pergo her, føler meg litt utenfor med spesielle utfordringer som eks ustabile og lange sykluser men har troen ja! lykke til. det er jo ikke lenge til din ikm
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 jeg har også blitt pergo jente. er på dag 5 i syklusen og 3. pergo dag. jeg var skikkelig kvalm i går,men vet ikke om det var pga av den da... har du også ikm uke 42? dette er min første kur også,dobbel her og:-) så det blir veldig spennende å se om dette hjelper.... men ingen store forhåpninger her. lykke til :-)
Elise29 Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Jeg er på min andre doble pergokur. Første kuren hadde jeg i juni og da ble jeg gravid. Mistet dessverre, men nå er jeg igang med prøving igjen. Er på dag 17 i dag, så det blir spennende å se hvordan det går denne gangen. Lykke til alle pergo-jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå