Gå til innhold

bekkenløsning fra dag 1 av...

simasefa -8 juni-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

takk for svaret Tirilill :)

ja, hadde bl sist- og forverret etter fødsel...

har slitt i periodevis ganske lenge, men vert smertefri lenge nå- så PANG! og det var dagen etter egget festet seg ( hadde festeblødning fredagen og voknet invalid på lørdagen...)

skulle sett meg- kunne ikke gå, sitte osv- måtte ligge på gulvet med føttene hvilendes på sofan i nitti graders vinkel....

og jeg kan kjenne hele bekkenet... kjenner hvordan bekkenet ser ut på en måte... (merkelig følelse) korsryggen- isjassmertene- venstre hofte... buhu

men har begynt å akseptere at tempoet må trappes NED- det hjelper å ta maaaange hvilpauser

to og en halv uke siden jeg fikk dette (slaget i trynet) og har begynt å få noen dager som er bedre:) - flink å ta det med ro- unngår sitting

sitting kan bli et problem å unngå da jeg er student- men det fåpr jeg ta som det kommer......

lege: har vert- skal en gang til da gravi testen var negativ den dagen ti dager før ikm- skulle komme tilbake om det ikke var bedre uka etter+ at testen ville være positiv om jeg var gravid- har ikke vert- ikke tid- praksisdager og gruppearbeid... blablablabla

huff :) tyte tyte så jeg blir lei av det sjøl

er to uker siden jeg var der og fra og med i morgen (onsdag) til fredag har jeg hjemme eksamen- har liksom aldri tid- men som jeg skal stjele snart nå for å gå til lege å få mølla til å rulle :) :)

er jo bare super happy likevell da!!! :) jippi jeg er jo GRAVIIID!! :)

herli :)

• 2 uker senere...

Jeg har også hatt vondt i bekkenet i et par dager nå, og testet positivt idag hvor jeg skulle hatt mensen. Så det er visst ikke umulig med bekkenløsning så tidlig. Jeg hadde også mye plager med det i forrige svangerskap, men ikke så tidlig.