Gå til innhold

no skal det skje igjen:)


keisersnittnr3

Anbefalte innlegg

Det er ein deilig følelse,tok testen for en uke siden,men har vel ikke gått skikkelig opp for meg enno.Selv om jeg har vært gravid to ganger før.Har termin 31 mai,men har fått beskjed at siden det blir tredje keisersnitt(er for smal i bekkenet) blir det keisersnitt ti til fjorten dager før tiden.Er det noen andre der ute som må ha planlagt keisersnitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg! Jeg er nygravid med nr. 2 (6+0 i dag), hadde hastekeisersnitt med første, jeg er usikker på hvordan det blir denne gangen. Ønsker kanskje helst å prøve normalt, men dersom ungen er i seteleie SKAL jeg ha keisersnitt og ønsker ikke manuell vending (som jeg gjorde sist, babyen ble kjempestresset og det var såvidt de fikk snudd henne).

 

Hadde du keisersnitt med dine første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.

 

hadde hastekeisersnitt med første og planlagt med andre. er for liten i bekkenet til å føde normalt. har jo veldi lyst til å føde på normal måte men det går visst ikke..

 

 

Men det var mye bedre å ha planlagt enn hastekeisersnitt:

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått termin 18 mai av legen..

Vet ikke om det blir keisersnitt ennå. Hadde hastesnitt med første mann, vet ikke hvorfor så jeg har bett om grundig gjennomgang av forrige fødsel og undersøkelser. Orker ikke å oppleve en "fødsel" til i narkose, velger da heller planlagt snitt (-:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann:)

 

fikk gjennomgang av fødselen, fosterlyden sank veldig, akkurat da kom fødselsegen inn og det ble bestemt hastekeisersnitt, var jo gasnke dramatisk,med narkose osv.... men samtidig fikk eg vite at babyen ikkje kom skikkeleg ned i bekkenet, for eg var for smal(dette fikk eg vite seks mnd etter fødselen, da eg var og tok røntgen av bekkenet)

Men har jo snakka med mange som har hatt hastekeisersnitt, og som har fødd normalt med nr 2 og 3:) skulle ønske det var meg, føler meg jo litt snytt for ein vanlig fødsel som alle snakke om:) håper at det går fint med deg neste gang!!

 

Og at du får full gjennomgang av fødselen i god tid før neste:)

 

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...