Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #1 Del Skrevet 27. september 2006 Er på "hysterisk leting" etter jentenavn, og kom på dette i går kveld... Hva synes dere? Serine het min manns oldemor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
010307+180209 Skrevet 27. september 2006 #2 Del Skrevet 27. september 2006 Serine synes jeg var fint, men ronja heter hunden min... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senja Skrevet 27. september 2006 #3 Del Skrevet 27. september 2006 hei...for mye med begge,velg et av to,tror jeg ville ha kalt opp min manns oldemor...lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #4 Del Skrevet 27. september 2006 Mannen min heter Ronny, derav Ronja og det er nok det som vil bli brukt til daglig:-) Huff, vanskelig dette... Men takk for meninger:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #5 Del Skrevet 27. september 2006 PS: Kaninen vår heter Sigurd, noe flere menneskebarn blir kalt, så om hunden din heter Ronja, så velger kanskje å bruke det likevell:-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 27. september 2006 #6 Del Skrevet 27. september 2006 Flott! Liker Ronja kjempegodt, og Serine var også fint Hyggelig med oppkalling også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 27. september 2006 #7 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg liker Serine, men ikke Ronja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå