Gå til innhold

søvn prblemer!!!!

tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

sover dårlig hver eneste natt, svetter mye og ligger ubehagelig uansett hvordan jeg ligger... har sovet max 4 timer hver natt i 1 mnd nå.. huff...er i uke 30 nå så lille gutt beveger seg mye når jeg skal sove ox hvis jeg i det hele tatt sovner så kan du nesten banne på at jeg våkner av at jeg må tisse... flere med samme problem,,, noen tips om hva jeg kan gjøre??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6466898-s%C3%B8vn-prblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er akkurat sånn jeg har det også!! Problemet mitt er urolige ben.. kriblinger og småkramper..

Er vel ikke stort å gjøre med det.. Jeg lar være å sove noe utenom, er redd jeg skal snu døgnet... Så jeg sover jo litt på natten, men det er nok ikke mer enn 4 timer i snitt hver natt. Har litt lesestoff på nattbordet, for jeg ligger bare å irriterer meg når jeg ikke får sove og da blir det ennå vanskligere å sovne, så jeg leser litt og så prøver jeg å sove igjen.

Blir sikkert ikke så mye mer søvn når babyen kommer, men da jobber man ihvertfall ikke på dagen, så da går det jo an å hvile litt når babyen hviler...

Hmmmm... slitsomt dette her *smile*

Hei,

Jeg sliter voldsomt med nattesøvnen. Det er faktisk så ille at jeg er sykemeldt.

Jeg sover nesten ikke i det heletatt 3-4 netter på rad, for å så sove i 12 timer en natt eller to. Så er det på den igjen med søvnløse netter. Det er utrolig slitsomt og jeg er fryktlig redusert.

Jeg sover ikke dårlig for at jeg må tisse eller at magen er stor. Bare får ikke sove!

Dette gjør jeg i mitt forsøk på å sove på natten:

Jeg holder meg rolig et par timer før sengetid.

Tar meg kanskje et bad med avslappende aroma.

Passer på at det er kaldt i soverommet.

Har kjøpt en "sove CD" på apoteket. Behagelig musikk som er lett å slappe av til.

Har begynt med yoga, og bruker pusteteknikker og avslappingsøvelser derifra.

Jeg også sliter med nattesøvnen...Det er umulig å finne en behagelig stilling, ikke klarer jeg å ligge på sidene da får jeg vondt og blir kvalm, ikke kan jeg ligge rett på ryggen og selvfølgelig er det umulig å ligge på magen. I tillegg har nurkejenta skikkelig "fest" i magen hver 2 time hele natta, også den tissinga da...Ufffff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...