Gå til innhold

dere som har tatt tidlig ul


muslingen

Anbefalte innlegg

jeg er nå 7+0, vi er så redde for at noe skal være galt (selv om alle symptomer tilsier at alt er i skjønneste orden) man kan jo liksom aldri være sikker. så vi lurer på om vi skal ta en tidlig ul for å bli litt roligere. hvor mye måtte dere betale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

je har allerede hatt 2ul, og er 10+2 idag,men jeg har blitt henvist til sykehuset da,samme med lillegutt,hadde ul hver uke så å si med han,men ble henvist til ul.

Så vet ikke hva det koster,men mener å ha hørt alt fra 400-1000kr.

 

håper alt er i orden,og det er det nok sikkert:)

 

Lykke til=)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok innvendig ul da jeg var 5+6 og 7+6 og jeg betalte bare 265 pr gang.....de andre gangene da jeg var hos jm å tok ul så betalte jeg ingen ting :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg tok tidlig Ul pga 2 tidligere spontanaborter. Jeg var 7+4 uker, og det var absolutt verdt pengene. Vi betalte 880,- på balderklinikken i Oslo...Gynokologen var veldig hyggelig, og beroliget meg voldsomt! Det var så morro å se hjertet slå. Fikk tre bilder av lille nurket vårt, som nå henger på kjøleskapet! Nå er jeg i min 11. uke og har nettopp bestilt min første kontrolltime!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble henvist til privar gynekolog oga svangerskapskvalme. Da betalte jeg bare 100 kroner på gang pga at jeg hadde henvisning. Var der i uke 13 sist gang jeg var gravid, skal det igjen nå på fredag i uke 12. gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har vært på innvendig ul i dag:) kjempegøy, så en liten krabat som beveget seg og et hjerte som banket:) 12,3 mm lang. (vi er 7+1 idag)

kostet hele 50 kr da vi tok det hos fastlegen min. fantastisk å få bekreftet at det er liv i magen:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...