Gå til innhold

Oktober: Ett par spørsmål til dere som har de små på eget rom...

Anbefalte innlegg

1. Har dere på noe lys eller har de det helt mørkt på rommet?

2. Har dere døra på gløtt eller bruker babysitter?

Snuppa har det helt mørkt ppå rommet og det har gått helt greit, vant med det ifra hun sov på rommet vårt.....

Har nå hatt døren lukket slik at hun ikke skal høre oss eller bli forstyrrer at lyder o.l... Sambo klarer ikke å være stille når`n må! Hehe..

Har ett slik spøka Ikea nattlys (grønt lys) men har aldri brukt det...

Bruker babysitter tross at vi har rom veg i vegg, pga dørenen lukket..

Fortsetter under...

Vi har ikke på lys på rommet hennes, men døren står på gløtt og vi har på lyset i gangen. Har ikke merka forskjell på om lyset er på eller av, men syns det er greit at hun blir vant til at det ikke er lys på rommet der hun skal sove.

Aurora har soverom i 2. etasje og når vi er på tvstua etter hun har lagt seg har vi døra på gløtt. Hun sover utrolig tungt så hun blir ikke forstyrra av at vi prater og har på tven. Vi har på babycallen når vi er i 1. etasjen selv om alle dører står åpne, føler det er mer trygt da selv om hun omtrent aldri våkner etter at hun har sovnet.

Snuppa vår fikk ligge på eget rom for første gang i natt. Vi la henne i mørkt rom med døren på gløtt. Har lyset på i gangen utenfor, så det blir litt lys inn på rommet.

Vi har stuen mellom vårt og hennes soverom. Brukte ikke babysitter i natt. Men jeg hørte henne ikke før hun skrek. Hun bruker vanligvis ikke å skrike når hun våkner, bare reiser seg opp i sengen og står og pludrer der en stund. Når hun skriker, så har hun stått der en stund.

Hun var kald på hendene, og jeg fikk så vondt i meg over at hun kanskje har stått slik en stund. Så i natt tror jeg at jeg skal bruke babysitter, så slipper hun å stå så lenge at hun blir skikkelig våken av det. Lettere å få henne til å legge seg ned igjen da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...