helle74 Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Jeg er nå 18+5, og har kjent bevegelse i magen daglig i ca 2 uker. Men samboeren er utålmodig og lurer når han kan kjenne noe utenpå. Noen som vet når vi kan forvente oss det?
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Det varierer. Men som regel må man over 20 tallet før det kjennes utenpå. Jeg var vel 20+noe sist svangerskap da mannen kjente noe utenpå for første gang.. Denne gangen tror jeg nok at det vil ta lengre tid for meg, for jeg begynner å tro at jeg har morkaken liggende foran på magen denne gangen.. Jeg kjenner nemlig bare de små sparkene på siden av magen, sjelden noe foran på magen. Klem
FuriLaks Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Her har det gått treigt med sparkinga! har først de siste 2 ukene kjent noe vagt på innsiden, nå blir det bare sterkere og sterkere:) Er 20+ 4 og i går var jeg helt sikker på at jeg kjente et bitte lite spark i hånda mi som lå (alltid!) på magen!! O Lykke!
Bellen Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Jeg kjente det begynte å skje noe inni magen ca rundt uke 19, og pappa'n fikk kjenne ikke så lenge etter (ca uke 20). Da var det bare små dult, nå kjenner han det ordentlig godt og vi kan av og til se det på magen at han sparker (er nå i uke 25).
MammaDilla Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 tror jeg var 21 før jeg kunne se/kjenne spark på utsiden av magen...
MM med spire Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Jeg har kjent innvendig siden ca uke 16, samboeren kjente det først i uke 22.... (jeg ca en uke før...) Nå er jeg i uke 24 og når han tar av skikkelig der inne kan vi også se det... Det er sykt... Å se at noe beveger seg innenfor navlen min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå