å tenk jeg skal få en bebi til Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Er det normalt at babyen slutter å sparke og bare beveger seg som en vill krabat mot slutten. Jeg er jo bare i uke 31...
#butterfly# Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Hei. Jeg kjenner ikke så mye spark,har ikke gjort det de siste ukene.. men jeg kjenner sevlfølgelig bevegelse hver dag x flere. Magen som "deformerer" seg litt og slik;) Tror dette er helt normalt og også individuelt.. jeg er i uke 34.
hemmeligvemmelig Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Den har litt mindre plass siden den vokser, derfor er det ofte slik at det er mer bevegelser enn spark sent i svangerskapet
supra-Embla kom 12.12 Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Jeg er i uke 31 og kjenner fortsatt spark, og det er utrolig masse rare bevegelser hver dag... Hun driver nok å omplasserer kjennes det ut som, + at hun nok har begynt med baby - aerobic....Morro å se magen bevege seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå