siljemedbabyimagen Skrevet 27. september 2006 #1 Del Skrevet 27. september 2006 Vi har akkurat fått vite at vi får en liten jente, så nå må vi seriøst begynne å tenke på navn. Hva er dine 5 favoritt jentenavn? Hjelp oss!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #2 Del Skrevet 27. september 2006 åå det er så mange fine jente navn=) noen av mine favortitter er : Natalie Amalie Linnea Sofie Malin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sentralstøvsugeren Skrevet 27. september 2006 #3 Del Skrevet 27. september 2006 Jentenavn er kjempe vanskelig.....skulle gjerne hatt noen tips selv, men her har du noen fra meg; Tyra Luna Leah Ella Selma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #4 Del Skrevet 27. september 2006 Liva Erle Siren Tilde Linn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siljemedbabyimagen Skrevet 27. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 27. september 2006 Mange fine forslag her! Ella og Selma er blant mine favoritter. Ella er et alternativ, men pappan liker ikke Selma.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senja Skrevet 27. september 2006 #6 Del Skrevet 27. september 2006 hei!styr unna superpopilære navn,d er så kjedeli når flere i klassen heter det samme,selv synes jeg Hedda,Live,Erle,Eline og kaja er de desidert fineste jentenavnene,kaja heter min datter,venter nr 3 har en gutt også som heter jesper,er ikke sikkert det blir noen av de navnene hvis det blir jente...vi får se.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 27. september 2006 #7 Del Skrevet 27. september 2006 Oda Margrethe Ingrid Elise Frida Sara Johanne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nette06 Skrevet 27. september 2006 #8 Del Skrevet 27. september 2006 Mine 5 på topp: - Emily - Josefine - Evelina - Ciel - Sanne Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. september 2006 #9 Del Skrevet 27. september 2006 Kajsa Mie Evelina Ella Mathea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. september 2006 #10 Del Skrevet 27. september 2006 Hm... kanksje Julia, Adela, Tilia, Caroline, Isa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 27. september 2006 #11 Del Skrevet 27. september 2006 hmmm..vanskelig detta Vilma <3 Linnea Elvira Sofie Olivia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 27. september 2006 #12 Del Skrevet 27. september 2006 ...bare fem? Jeg tror det må bli: Martha Johanna Elsa Rebekka Agnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardemomme Skrevet 27. september 2006 #13 Del Skrevet 27. september 2006 I dag er det: Runa Svava Kirvil Sylvelin Velaug Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fallerifallera Skrevet 27. september 2006 #14 Del Skrevet 27. september 2006 Vida (eneste jentenavn vi foreløpig er enig om.. Luna Eira Hedda Lotta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glad_mamma_til_to_prinsesser!! Skrevet 27. september 2006 #15 Del Skrevet 27. september 2006 Martine Julie Maria Andrea Andrine Karoline Emilie Kristina Rebekka Oisann....dette ble visst litt flere enn fem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisaColli Skrevet 27. september 2006 #16 Del Skrevet 27. september 2006 Victoria Isabell Amanda Nathalie Sandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 28. september 2006 #17 Del Skrevet 28. september 2006 Ellen Siri Heidi Linn Anne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå