Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Du, jeg skal til legen i dag og lurer på om det er en mulighet for at jeg får høre hjertelyden. Jeg er ca 10 uker....

Det er litt tidlig kanskje?

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei HypoThyr!! Kos å se deg her.. :0)

Det er nok for tidlig.. Kanksje kanskje hvis du har en supergrei lege at h*n prøver å lytte hvis du ber om det. Men det er VELDIG store sjanser for å ikke høre noe så tidlig.. Så det spørs om h*n vil prøve.. Mange er redd for å uroe den gravide når man ikke klarer å finne hjertelyden..

Min lege prøvde i uke 12 på meg.. Men hun fant ikke hjertelyden. Da ble jeg litt urolig siden jeg selv hadde hørt hjertelyden med babywatcher 2-3 ganger siden 10+6... Men jeg fant pulsen igjen raskt da jeg kom hjem, så jeg er visst litt flinkere enn legen min,, *ler*

En venn av meg har babywatcher også, og hun klarte ikke finne pulsen selv før hun var nesten 18 uker på vei.. Så det er store forskjeller ute å går..

Håper du får høre noe snart da,, og at legebesøket går kjempefint!

Åssen er formen da?

Jeg har det kjempefint. Begynner å kjenne mere og mere spark nå, men helst på siden, så jeg tror faktisk morkaken ligger på fremsiden denne gangen. Det vil UL på onsdag vise.. Jeg har det topp i alle fall, ingen bekkenplager, ingen kvalme, flott form bare litt hovne ben pga store blodårer, men det holder jeg i sjakk med støttestrømper..

Ønsker deg en flott dag!!! Klem

Skrevet

Formen er sånn passe. Jobber bare halve dager nå, men har jo høstferie etter denne uka. Jeg har vært forkjølt 10 dager nå, så det har vært litt slitsomt i tillegg til det andre. Magen begynner å komme til syne. Det er jo en del luft, men klarer liksom ikke å holde den inn lenger hvis jeg prøver. Jeg er litt småkvalm om ettermiddagen, ikke noe krise, men kjenner litt. Har absolutt ikke lyst på sjokolade, og det er jo greit. Og min elskede Pepsi Max byr meg i mot (jeg er i sjokk. hehe). Og jeg må ha mat som smaker en del.

Jeg skal ha ny UL 10. oktober, det er jo bare 13 dager til... Blir spennende. Da regner jeg med å vente til UL med å få bekreftelsen på at alt er bra. Jeg er veldig rolig og tenker ingenting på at noe kan være galt faktisk. Trodde jeg skulle være bekymret hele tiden denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...