Jente`06+gutt `11<3 Skrevet 29. september 2006 #26 Skrevet 29. september 2006 Får slenge meg på her, selvom jeg foreløpig bare er usle 2 dager på overtid. Vi får trøste oss med at for hver time som går er vi nærmere målet! Lykke til!
monix1 Skrevet 29. september 2006 #27 Skrevet 29. september 2006 Heisann! Er i dag 5 dager over. Var til jm i dag og hun bestillte overtidstime til neste fredag. Håper noe skjer snart, føler at beina går fra hverandre...:-) Har i tillegg blitt kraftig forkjølet, med snørrnese,hodebank, hoste og feber. Hvordan blir det med en fødsel mitt oppi noe sånt !? Host, ri, host, ri, blås nese, host, ri, osv.
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 30. september 2006 #28 Skrevet 30. september 2006 Fortsatt ingen baby her... 11 dager over nå! Må nok vente til de setter i gang fødselen jeg ja..ser ikke ut til at babyen vil komme av seg selv! Er frustrert, lei og sliten... Hvordan er det med dere andre?
ZiaCam Skrevet 30. september 2006 #29 Skrevet 30. september 2006 10 dager over. Har overtidstime på mandag. Tror dom setter meg igang da, annars blir jeg lei meg!! Når settes du igang?
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 30. september 2006 #30 Skrevet 30. september 2006 Skal på overtidsvurdering på tirsdag.. Håper de setter igang meg da. Men er vel ingen garanti for at de gjør det, kan vente noen dager til. Men det er jeg absolutt ikke motivert for.. Så jeg får be på mine knær om at de setter igang på tirsdag! Tror dette kommer til og bli en fryyyktelig lang vente-helg. Orker ingenting, men har veldig lyst til at tiden skal flyge... Vet ikke helt hva jeg skal finne på.
ZiaCam Skrevet 30. september 2006 #31 Skrevet 30. september 2006 Vet ikke heller vad jeg skal finne på, bare venter og venter! Jeg kan ikke skønne varfør de ikke kan sette oss igang, vi er ju trots allt 12 dager over da! Kunne ønske jeg visste til 100 % att jeg blev satt igang. Nå tør jeg nesten ikke håpe...
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 30. september 2006 #32 Skrevet 30. september 2006 Nei, tør ikke håpe på det jeg heller... Men håper de hører litt på våre ønsker også. Er så sliten, at jeg orker ikke gå slik lenger.. Vi får vel bare fortsette og vente, og krysse fingre for at det skjer noe før, eller at de setter oss igang på overtidsvurderingen!!
ZiaCam Skrevet 30. september 2006 #33 Skrevet 30. september 2006 Jeg krysser fingrerne for oss! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå