Gå til innhold

Overtidsdamer - status?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ligger her på alle fire med store puter under overkroppen slik at magen kan henge fritt. Goooooo´stilling!

Da havnet min ene fot rett ved skambenet og jammen føler jeg ikke sterk bevegelse der. Det føles som om lillemann er så langt nede, på vei ut, men det gjør ikke vondt, ikke noe slim, vann eller blod.

Skal til JM i dag, håper hun kan gjøre noe så han kommer uuuuuut.

Dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

9 dager over.... Skjer det ikke noe før fredag, så skal jeg på overtidstime på sykehuset.... Fyttikatta noe så kjedelig dette er. Nå sitter man bare rett opp og ned og venter på å få oppleve smerter.... :-))

Skrevet

Hjemme og slenger jeg også...ligger her på senga og skal reise meg snart for å gå på do...blir supernifst....stor au au...

Skrevet

3 dager over nå. Slimproppen har gått, men er ellers i grei form. Skulle bare ønske det kunne starte, så jeg kunne blitt ferdig.. Trøsten er at det uansett ikke kan være lenge igjen. KAn skje når som helst. Tenk det!

Skrevet

Bra å se at det ikke bare er jeg som er lei!! 4 dager på overtid nå og har vært klar i laaaang tid allerede! Gikk 4 dager over sist og håpet jeg slapp det samme denne gangen, men dengang ei...

Har gått til modningsakupunktur 4 ganger (de siste 4 ukene), var hos jm forrige onsdag og ble strippet og skal på ny time til jm i morgen. Er skikkelig spent på om jeg da har mer enn de 2 cm jeg hadde sist uke...

Nå skal det også sies at jm var helt sikker på at jeg fødte natt til forrige tordag:-(( Så feil kan man ta!

Krysser fingrene for oss alle på overtid om at de små nå må finne seg veien ut - eller kanskje det er kroppen som må si det til dem?? ikke lenge igjen uansett....

Skrevet

Fortsatt ingen tegn til fødsel her nei... Er så lei av denne ventingen! Skal ikke på overtidstime før den 14. dagen over, det vil si om 6 dager... Og tiden går sååå sakte! Har gitt opp håpet om at noe skal skje før den tid.

Skrevet

I dag er jeg 13 dager over, skal på sykehuset i morra for vurdering. Er veldig, veldig, veldig lei av å vente nå... Har prøvd alt som kan prøves, føler jeg, uten at det har hjulpet. Er veldig spent på hva morgendagen bringer...

Skrevet

Bare en dag på overtid jeg og er ikke så lei enda, men det er jo fryktelig kjedelig da :(

Good luck alle sammen, snart vår tur!!

Skrevet

7 dager over her! Var hos jordmor idag og blev strippet. Hade 1 cm åpning og myk. Fikk time på sykehuset den 2 okt, så da blir jeg satt igang da eller dagen efter!! Mange dager o vente men snart har vi dom små i våre armer!!!

Skrevet

3 dager på overtid her, er DRITTlei. Har liksom på følelsen at han må "tas ut". Ser ikke ut til at han vil ut selv.. Sukk.. Det er 6(!) dager siden jeg mista slimproppen, og er moden som bare det.. Men han vil fortsatt ikke ut... Godt vi er flere her....

:)

Skrevet

Ok var på sjekk hos JM i dag. Han ligger laaaaangt nede, hodet festet siden uke 36. Men ingen åpning, stripping uaktuelt. Hun mente det bare skulle gjøre skikkelig vondt og at det bare hjalp dersom men hadde hatt noen regelmessige modningsrier. Det har jo ikke jeg da....

Ny time om en uke, så kanskje jeg blir satt i gang hvis ikke noe skjedd. Kjedelig, kjedelig og vondt. Beben er så aktiv og det er så liten plass....

Skrevet

Fortsatt her jeg å.... 5 dager over nå... Kjedelig og veldig lei. Skulle ønske lille Ludvik ville komme ut nå å hilse på oss. Storesøster har git opp nå, det skulle jo bli snart, hun tror ikke det kommer noen baby lenger. Ble strippa på tirsdag og tror slimproppen gikk/ går, hadde blodig slim i går morest og det har bare fortsatt, fortsatt mye slim, men ikke så mye blod lenger. Men har iike tro på at det skjer noe ennå.

Skrevet

da er jo du rett rundt hjørnet med fødsel du da...ninos hadde det samme var det ik det ninos?? og hun er snart på vei til føden...heldige dere...går i slowmotion her..ik no blod, slim el annet akkurat nå kjærkomment guff...

lykke til...

Skrevet

Ingen forandringer i dag heller hos meg nei... Tror ikke babyen har tenkt og komme av seg selv, må nok vente til de setter i gang fødselen. Enda 5 dager til... Forferdelig lang all denne ventetiden!

Skrevet

4 dager på overtid. murringer, kynnere, maserier, you name it. men ingenting skjer. var til jordmor idag, hun ville ikke sjekke om det var åpning. kjerring... lei lei lei!

Skrevet

Er her ennå! 4 dager over.... Begynner å miste trua på at han vil ut, hehe

Skrevet

Og jeg som trodde slimproppen hadde gått...så feil kan man ta..:) men den gikk nå nettopp, en liten liten strek m blod i den var det...og nå kommer det masse slim....åååh så gøy...endelig et tegn på at livmorhalsen gjør det den skal gjøre...mykne seg opp og åpne seg...

Skrevet

Hvordan går det med dere? Har alle født unntatt meg??

Fortsatt lite tegn til at babyen har tenkt seg ut her ja... Må vel vente til jeg blir satt igang, om 4 dager!!

Skrevet

fortsatt her ja... krysser fingre og tær for at noe skal skje i løpet av helgen. hadde termin 24.09....

Skrevet

er her enda jeg også, 5 dager over nå... :( slimproppen gikk i går kveld etterfulgt med noen vonde kynnere, så hadde ett lite håp, men ingenting har skjedd enda :(

har fått time til å bli sittet i gang neste fredag(6.10)

håper no virkelig hun kommer før det... :)

huff... begynner å ble skikkelig lei og utolmodig etterhvert....

lykke til damer :)

Skrevet

Skjedde masse igår etter slimproppen gikk....nå er det roliufeujk jhghfbituyg....AAAAAAARRRRGGGYHHH...pølsefingrer altså...!!!!!

6 dager overtid her...og sint som fy!!!!!

Skrevet

Godt og se at det er flere som er frustrert. 10 dager over jeg.... Ble strippet igår, hadde litt tak etterpå, men idag er alt som det har vært igjen.. Frustrerende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...