FuriLaks Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 De siste 2 ukene har jeg jammen gått opp 3 kg!!!!!! Det var heftig. Måtte bare dele dette med dere:)
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Ja, det går vel i rykk og napp innimellom..Hvilken uke er du i da? Jeg er i uke 18 (17+2) og har til nå gått opp 2 kilo. Jeg følger visst akkurat "skjemaet" fra sist svangerskap. Og da lå jeg på meg 12 kilo til uke 37 (fødte i den uken). Så jeg blir veldig fornøyd hvis det går like bra med vekten denne gangen.. Jeg bryr meg egentlig lite om vekten.. Så lenge det ikke er bare fett som utgjør vekt, men baby og livmor og fostervann og feks vann i kroppen så gjør det meg ikke noe å gå masse opp.. Det kjipe er bare hvis vekten består av mye fett som blir vanskelig å ta av etter fødsel.. Men hvis man spiser normalt, skulle man tro at man ikke la på seg så mye fett.. Kos deg videre i svangerskapet.. Klem
Faylinn Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Har aldri vært så gøy å gå opp i vekt som nå?! ;-) Det er mye som blir tyngre om dagen, bare blodet er jo en ekstra kilo tidlig i graviditeten. Nå husker ikke jeg hvor langt du er på vei da.. Jeg hadde ikke gått opp noe for et par uker siden da jeg veide meg sist, men nå er det nok et par kilo der om jeg veier meg. Har skjedd en del de siste ukene. (14+2 i dag)
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Ja, det med et kilo blod i kroppen kan jeg signere på. Mine stakkers blodårer klager nå. Og jeg kan neste merke at beina mine blir lettere hvis jeg legger dem høyt litt... Så jeg merker godt at jeg har mere blod i kroppen nå når jeg er gravid ja..
FuriLaks Skrevet 27. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2006 jeg er i uke 21, jeg. Hadde gått opp ca 2 kg fram til for 2 uker siden. så ble det plutselig 5 gitt! Går i rykk og napp ja. Helt greit å legge på seg nå altså, jeg har bare aldri egentlig gjort det før... Kos dere i graviditeten dere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå