Nupp Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Et par spm. jeg håper noen kan svare meg på. Ble oppdaget at jeg har hatt en MA på mandag og blør nå kraftig friskt blod. Veldig vondt i går men bedre i dag. Hvor lenge er det vanlig å blø? Når kan vi prøve på ny å bli gravid? Må man ha en menstruasjon før man prøver?
Alba44 Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Har du hatt utskraping? Jeg hadde det da jeg mistet i MA og blødde frist blod i ca 2 dager. Deretter litt etter noen dager. Vi prøvde igjen så snart kroppen var klar igjen. Veldig leit å høre at du mistet.... Føler med deg. Stor trøsteklem fra meg.
Smilje med gull i magen Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Stor klem til deg! Tøft det du går gjennom nå... Var gjennom det samme med MA i august... Blødde en liten uke... jeg var 7 uker på vei, aner ikke når den lille spira sluttet å utvikle seg. Hadde verken UL eller utskrapning. Tror legene gir mange ulike svar her- noen sier kjør på, andre sier vent en mens, 3 mnd etc... Tror det greieste er å lytte til sin egen kropp- både fysisk og psykisk og gjøre det som føles naturlig? Vi valgte å vente til jeg hadde hatt en mens, så vi har akkurat begynt på an igjen Nå virker det faktisk uvirkelig at jeg var gravid i sommer, sannsynligvis var det ikke ment for å bli sånn... En til klem! Og velkommen hit når du føler for det!!! (Jeg har vært her selv om vi ikke prøvde i mnd etter MA en også jeg ...
Nupp Skrevet 27. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2006 Tusen takk for svar. Er ganske tøft dette her ja men prøver å se fremover og tenke at vi snart får det til igjen. Har ikke hatt utskrapning. Det han så på UL var bare 3 mm og ingenting var som det skulle vært når man er 10 fullgåtte uker så har jo gått en god stund med det dødt i meg. Ja man må trøste seg med at det ikke var meningen at det skulle bli, at det sannsynlig var noe galt fra begynnelsen. Nok engang takk for svar og omtanke! Lykke til med prøvinga Tingeling 77!!! Klem
Smilje med gull i magen Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Svar og omtanke må vi har for hverandre Ja, vi må klamre oss til de "trøstene" vi kommer på for å gå videre! Ta et glass rødvin til biffen på lørdag og kos dere!!! Og så prøver vi igjen!!! Lykke lykke til, Nupp!!! Snart klamrer spirene våre seg fast på "ordentlig"!!! Klem igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå