Gå til innhold

Jeg er oppe og har testet

Anbefalte innlegg

Skrevet

både med strimmel og stav. Begge ble negative...:0(

Jaja.. jeg får bare håpe TR kommer snart, og jobbe meg raskt gjennom oktober. Håper på mye kos da... Ble litt nedfor jeg nå, men jeg overlever nok. Har ikke fått Tr enda, men min forrige mens startet 29.9 så hun er nok om hjørnet, den Heksa.

Takk for all optimisme. Nå blir det nedtur fram mot el. Er liksom ikke så morsomt å være her før el, etter at tanta har kommet. Jaja, Juhujenta - så tok du feil denne gangen. Men du er jo bare et menneske du og. :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mente 29.8 selvfølgelig. I forrige innlegg.

Skrevet

HVAAAAAAAAAAAAAA???

Det kan ikke være mulig kjære deg. Hvordan kunne det blitt svakt positivt i går da??? Du fikk jo opp 2 streker.

Jeg har ikke ord. Da har den testen lurt deg. Men jeg drømte sant nå da, for jeg drømte at du testa negativt nå....

Nå er jeg lei meg..... For jeg kan ikka skjønne dette her.

Tenker så mye på deg. ikke gi opp. Jeg er her kjære deg.

Stor klem

Skrevet

Hei Juhu

Der er du ellerede! :0)

Ja taestene ble negative, jeg aner heller ikke hva som skjedde men negative ble de....

Skrevet

huffda.. det var veldig kjedelig.. vet hvordan den følelsen er..

men stå på videre! det blir din tur en gang snart også!

Trøsteklemmer...

Skrevet

Ja jeg er her. Venta på deg og har sovet kjempe urolig i natt. Våkna flere ganger pga denne drømmen jeg hadde i natt. Om at du testa negativt i dag og jeg våkna opp med tårer i øynene fra drømmen.

Er du helt sikker på at det var 2 streker der i går? Åh, den testen skulle jeg ha sett.

Tester kan vel ikke lure sånn med å bli svakt positivt og plutselig negativt igjen.

Skrevet

Hjelpes meg....Har en veldig rar følelse inni meg her....

Skrevet

Kanskje du var gravid, men ville ikke sette seg fast???

Det kan skje det og...

Huff, så trist... Liker ikke disse neg testene...

Sender deg en trøsteklem og håper på en pos test neste pp...

*Krysserkrysserkrysser***

Klem

Skrevet

Var det jeg også tenkte på BabyCakes.

Skrevet

Ja for det kan skje. Mente jeg hadde lest det på pernille.info siden, men ble nå litt usikker på hvor jeg har lest det...

Menmen... Den sitter neste pp...=o)

Skrevet

Ja kanskje jeg begynner å bli gammel..kanskje slimhinnene ertørket ut? hi hi..Neida jeg er ikke gammel, men det kan jo hende at det var en kjemisk befruktning som det heter. At det ikke ble til noe allikevel. Hcg produseres først når embryet har festet seg til veggen. Det er embryet som prod hcg.

Hufffff...Lang tid en måned. Men vi kan ikke gjøre annet enn å løfte hodet og se fremover. Tiden kommer, vi må gjøre det beste ut av det - selv om det er trasig. Jeg har opplevd ting som er mye verre enn dette, så jeg går videre. Nå skal jeg lage frokost til meg og ungene f.eks.

Heier på deg jeg nå da Juhujenta! Nå har du virkelig stått på for meg. Da skal jeg lage masse positive tanker for deg og overføre dem i lufta... :0) Lykke til så masse på fredag!! Klemmer fra

Skrevet

Åååå, Lone....

Dette er veldig trist. Du er ikke for gammel. Kanskje du bare trenger litt mer tid. Jeg føler at spiren sitter snart og at du ikke trenger å bruke så lang tid på å bli gravid.

Du har en rett innstilling nå. Flott. Nå får dere bare prøve på ny pp og prøve å ha så mye sex som mulig slik at det øker sjansen.

Og du, vi er her inne sammen vettu og det er jo kjempe koslig.

Så får vi bare gjøre det beste ut av dette og tenke positivt. Og tenk at du har fått 2 herlige barn til verden som du er mamma til.

Jeg har enda ikke fått mensen. Men har fått en kvise i ansiktet. Bittetliten da, men pleier aldri å få kviser. Så nå er det nok mensen rett rundt hjørne for meg ja. Holdte på å ta en test i dag tidlig, men gjorde det ikke.

Stor klem til go-jenta.

Skrevet

Kviser ja! De kommer som en haglstorm på meg når jeg er gravid. Skal jeg sende deg et bilde kanskje he he :0)

Ser ut som en pizza på sykehusbilder med førstemann. Med nr to tok jeg hudpleie, så det var litt mindre da.

Håper vi kommer i samme IKM-uke neste gang også, hvis du ikke skulle være gravid nå da :0) Forrige PP, så var jeg så uheldig og vippet over en uke, slik at jeg måtte bytte uke. Sikkert mange som gjør det, men det er litt artig å være sammen med dem man blir kjent med.

Så du klarte å holde deg fra å teste i morges? he he..ja det er vanskelig. Men sålenge du ikke kjenner symptomer er det dumt å kaste bort en CB på ingenting. De er dyre. De billigtestene jeg har kostet 13 kr stykket eller noe sånt. Skal ikke teste mer denne PP'en ihvertfall. Såfremt Tanta ikke har kommet om en uke da. Men hun kommer nok, den plageånden.

Vet du, Juhu. Jeg ble spådd for en stund siden, på DiB. Der sa Nattinatti at hun så en guttespire i november. Firefly (ei anna jente), så ei spire om "noen" PP'er, mest sannsynlig en gutt. Så jeg venter spent jeg da, hvis dette stemmer...

Klem :0)

Skrevet

Hehe. Ja disse gravidites symptomene er jo så like som mens symptomene og vips så kommer den dumme mensen alikevel.

Ja kanskje vi kommer i samme IKM uke igjen. Håper det. Så kan vi være like spente begge 2. Kanskje vi får mensen likt på samme dag. Hehe.

Får håpe de har rett med deg ang kjønnet når du har blitt gravid.

Jeg ble spådd av 3 forskjellige at jeg ble gravid i forrige mnd. Men neida.

Man skal ta alt sånt med en klype salt.

Klem klem

Skrevet

Hvor lang er syklusen din da? Har du regelmessig syklus?

Skrevet

Jeg utsatte mensen i sommer, så aner ikke hvordan denne syklusen min har blitt. Har alltid hatt en normal syklus før som regel. 28-29 dager.

Skrevet

Trasig når man ikke vet akkurat hvor lang syklusen er. Vanskelig å regne og beregne da. Før var jeg glad for at syklusen min var oppe i 32 dager, men akkurat nå synes jeg det er prakk (upraktisk). Må jo vente så lenge på IKm, og bytter gruppe hele tida, vil jeg tro. Vi får se hvor lang den blir denne gangen. Om den blir 34dagerd denne gang så får jeg TR på søndag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...