Gå til innhold

ringtesten :)


Mamma Mirabell

Anbefalte innlegg

Tok denne testen hvor du skal ta en gullring i ett hårstrå over magen eller håndleddet...

 

På håndleddet fikk jeg at ringen går i ring og frem og tilbake.. Jente i magen? Har en gutt fra før av..

 

Over magen fikk jeg at ringen går i ring... :)

 

Noen som føler at denne testen har stemt? hihi Mye rart man skal finne på på morgnen.. (rister litt på hodet av meg selv :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Testen stemte på meg, den gikk frem og tilbake (gutt) og det ble gutt. Tror faktisk at det stemte på venninnene mine også, men jeg kan ikke si at jeg tror så veldig på det for det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde faktisk tenkt å gjøre det selv nå, ble litt inspirert, og så kom jeg på at jeg jo har klippet meg helt kort :-/

Kan man bruke andres hår? He he

 

Jeg har alltid hatt langt hår, men det ble så slitt etter første graviditet og div medikamenter oppi håret, så jeg bestemte meg for å ta alt. Angrer ikke, men det hadde vært litt gøy nå :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror dt er det samme hvem sitt hår det er ja :) Så deilig å slippe alt det håretr da.. jeg har oxo veldig lyst til å ta det men det tør jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er hva? :D

 

Frem og tilbake = jente?

I ring = gutt?

 

Tar sånt med en klype salt, men en litt morsom historie som mamma fortalte meg.

 

Da hun var 15 år tok hun denne testen på sin tante som da var 40 år og hadde to barn på 13 og 14. Ringen gikk først frem og tilbake.. og så i ring.. den ville ikke stoppe. Det ingen visste var at hun var gravid med tvillinger.. ei jente og en gutt :)

 

Morsomt er det jo å prøve ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, da blir det jente her også...Kult, har aldri prøvd slik før, og sambo trodde jeg kødda med han. Så stoppa han ringen og der begynte den igjen, mens han så det!!!!! haha... tøft!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, jeg får helt klart jente hvis jeg bruker høyre hånd, men definitivt gutt hvis jeg bruker venstre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...