viny Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Kjære deg orker du å se på meg jeg vil så gjerne bli gravid kan du se når og hva det blir? Jeg er født 28.11.61. hilsen vigdis
**Håper** Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Vabskelig å føle noe på deg viny. Har dere prøvd lenge? Har du barn fra før? Og hvor i syklusen er du?
viny Skrevet 27. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2006 hei igjen jeg har to jenter på 3 og 4 år og har prøvd siden den minste var født , har mistet i 21 . uke i 2004 og en spontan abort i mai i fjor i mai.Vi ønsker oss så veldig en liten til før tida går i fra oss,så jeg lurer på om du ser noe snart. Jeg er så regelmessig at jeg vet at eggløsning kommer 1-2 oktober, og vi prøver å ha sex i den tida både før og under. Takk for at du orker å se om du ser noe. Hilsen viny
Lone35 =0) Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Juhujenta la seg for fem minutt siden :0(.
viny Skrevet 28. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2006 dytter enda litt til Takk hilsen viny
**Håper** Skrevet 28. september 2006 #8 Skrevet 28. september 2006 Hei igjen kjære viny. Jeg får en svak følelse av at du kan klare å bli gravid denne mnd. Men veldig usikker her. Noe sier meg rett over nyttår. Ønsker deg masse lykke til. Men at du klarer å få et barn til, det er jeg sikker på. Stå på og masse lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå