Gå til innhold

Flaut spørsmål!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trykte litt fort der ja..skulle jo ha spørsmålet mitt med også:)

 

Men det er slik at jeg er så dårlig i magen,må på do hele tiden å gjøre nr 2..

Slik var det med første svangerskap også,ble dårlig i magen,og etter at jeg startet på jerntabeletter første graviditet ble jeg enda dårligere i magen og mer svimmel,men nå går jeg ikke på jern og er like dårlig i magen,noen andre som er det,eller som vet hva det kommer av??

Skal til jordmoren i morgen,og skal spørre henne om det da,for er litt irriterende å må gå på do hele tiden,er jo mest vanlig å gå på do å tisse hele tiden,men ikke her nei..her er det lite tissing og mer nr.2.

 

huff..ble litt ekkkelt det her kanskje,men håper noen orker å svare,blir gal av det her snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan jeg dessverre ikke svare deg på.. Vet bare at jeg selv er veldig oppblåst så det kommer ut mye luft (huff) men er ikke plaget med dine plager.. Lykke til hos jordmor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Det finnes masse helsekostprodukter mot forskjellige mageproblemer. Hør med jordmor om det er noen av disse som anbefales eller frarådes.

Dersom jordmor ikke vet pleier de å være flinke i helsekostbutikkene til å anbefale, si bare fra at du er gravid så du får noe som er ufarlig. Ellers kan jeg også anbefale homeopat, de pleier å være flinke med forskjellige mageproblemer som vanlig skolemedisin ikke klarer å lindre. Vet hvordan det er med ustabil mage, har hatt det masse før (utenom graviditet da..). Har da funnet helsekostprodukter som har hjulpet, samt gikk til homeopat en periode. Kanskje du skulle begynne med å prøve melkesyrebakterier, de har de på apoteket også, de kan stabilisere både løs og hard mage.

Lykke til, håper du finner noe som hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar=)

Er litt plaget med luft også,men er bare når jeg er gravid jeg blir så plaget med å må på do,skjønner det ikke,men skal høre med jordmor i morgen hva hun sier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan kjenne meg litt igjen i det du sier. Jeg får "knytinger" i magen når jeg spiser, spesielt om morgenen, og då må jeg bare springe på do! Og det som kommer da er ikke akkurat i fast form... Men føles liksom at der er spisingen som utløser det. Det er skikkelig vondt, og etterpå klarer jeg ikke spise mer.

Tenkte også å ta det opp med legen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå..høres jo akkurat ut som meg jo!!

HAr vært plaget i hvertfall et år med knyting i magen etter at jeg spiser,men er bare når jeg blir gravid at jeg på springe på do,og som du sier,ikke fast form akkurat.."makeknipen" får jeg som regel etter første måltide,men nå når jeg er gravid har det ikke vært det mer,men derimot må jeg ofte på do..

skal hvertfall ta det opp med jordmoren i morgen,å høre hva hun sier,kanskje det bare er et graviditetssyptom..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...