Gå til innhold

Til Puslemor og rødhette*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere! Så i en annen tråd her at dere skal føde på Ahus og sånn rundt samme tid som meg. Hadde jo vært festlig om det hadde blitt rene BIM-treffet der inne, da! :-))

Har forøvrig termin 17. januar.

Puslemor: jeg bor på Bjørkelangen, kanskje vi t.o.m. treffes på babykontroll på helsestasjonen etterhvert! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

Jeg har også termin 17 januar.. Så spennende da... Er dette din første eller? Dette er min andre men jeg er akkurat like spent nå som første gangen.... Vi treffes nok på helsestasjonen ja.. :) Hvor gammel er du? Jeg er snart 23...

Skrevet

jaaaa la oss ha bim-treff på barselavdelinga! hihi

Skrevet

Ja, dette er min første, og den kom til mot alle odds, men er veldig velkommen og ytterst planlagt (prøverør).

Når det gjelder alder, kunne jeg nok teoretisk sett vært mora di (skrekk og gru, nå følte jeg meg som ei gammal tante!!!!!), jeg er 37, men er veldig ung til sinns, da, i alle fall tror jeg det selv. *fnis*

Skrevet

men det er bra å være ung til sinns... selv føler jeg meg som ei gammal tante i forhold til venninne mine... er omtrent den eneste som har fått barn... vi får ha bim treff på barseltreffet da, det hadde vært tøft...

Skrevet

Hehe

Har dere møtt noen andre fra bim på ordentlig?

Jeg møtte ei fra bim idag - var kjempekoselig!

Går sykemeldt 100%, så blir litt kjedelig å bare gå hjemme..

Skrevet

Ja, har møtt noen fra bim på ordentlig, men det var da vi var prøvere. :-) Det var kjempekoselig og vi har god kontakt fortsatt selv om disse to jentene nå har fått sine babyer for en stund siden.

Synes også det blir kjedelig å gå hjemme hele dagen. Er vant til 100% jobb (og egentlig litt mer) og blir temmelig rastløs av å bare sose rundt i midt eget selskap hele tida. "Alle" andre er jo på jobb!

Skrevet

Jaaaa

Bestilt meg utstyr for å lage drops, jeg... så blir usunne julegaver i år :P

Skrevet

Nei jeg har ikke møtt noen fra bim på ordentlig.. Har tenkt ett par ganger at jeg skulle kommet meg på ett bim treff men har foreløpig ikke kommet så langt... Jeg tror det blir en del fotokalendere under juletreet i år.. Har ikke hatt noe inspirasjon til å sette igang med noe annet enda.. Så hvis dere har noe inspirasjon til overs så bare send det til meg.. he he :)

Jula nærmer seg jo faktisk med stormskritt.. Så på kalenderen idag, og neste helg uten planer er faktisk den 27 oktober og da er det bare en måned igjen til desember og magen blir bare større og større... Hvordan skal jeg bli ferdig med alt... he he

Skrevet

Jeg har iallfall ikke for lite tid.... *sukk*

Skrevet

For ikke så veldig lenge siden følte jeg det sånn og... Går hjemme med datteren min på ett år og kommer antakeligvis til å gå hjemme til den nye er født.. Lurte på hva jeg skulle gjøre all denne tiden og lagde en liste over ting jeg skulle gjøre før babyen ble født. Det er ting som å rydde i kjøkkenskapene, rydde oppå klesskapet og i boden og slike ting.. Får ihvertfall ikke gjort det etter at den nye er født men nå vet jeg ikke om jeg får gjort alt på lista engang.. Og jeg som hadde all tid i verden for ikke så lenge siden...

Skrevet

Blir noe anna når du har liten unge hjemme også..

Jeg har jo bare meg selv...

Og rydding.. vel, jeg har ikke så masse å rydde i, for jeg gjorde unna ryddinga i sommer. I tillegg er det begrensa hva jeg klarer å gjøre, uten at det gjør vondt i bekkenet...

Skrevet

Ja det blir nok litt anderledes når det bare er deg... Heldig du som har gjort unna ryddinga *misunnelig* :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...