Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 går nå i uke 38+2 og er klar som bare det!!! har kynnere som gjør vondt helt ned i bena.. vist det er det som gjør det da?? veldig nedtrykk avogtil-- er skikkelig rastløs nå!!! får ikke sove!!! føler meg som en varmeovn!! har vært og tatt en kaaaaald dusj i kveld men etter to min var jeg kokende igjen!!! føles ut som om det er tropenatt deluxe!! å drikke kaldt vann døyver det ikke engang!! bena mine og hendene brenner!! JEG ER SÅ LEI!!!! jeg er dautrøtt men å sove er et håpløst prosjekt i denne "varmen"!!! Har bare lyst til å sette meg ned å grine!! Har smerter på innsiden av lårene?? strålesmerter!!! er dette bekkenløsning eller???? har ikke vært plaget med det til nå.. så er ikke sikker!!! Hvilke tegn er det jeg kan kjenne etter for å ha en viss anelse om når fødselen endelig skal kome igang?? ikke bra å være så rastløs nå da det kan bli overtid på meg!! men kan ikke for det!! er så tynnslitt!! vil ha det unnagjort nå!!! føler meg kjempeklar, denne ventetida er tortur!!!! huff veldig knotete skrevet dette men sitter halveis i koma her ) Linda
Emmilo Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Uff, det er vel liten trøst at jeg har det ganske likt? Komatrøtt men får ikke sovet grunnet "varmen" våkner og er helt svett... urk.... Har et stort vannglass m sitron hver natt. Sitronen smaker i hvertfall... Prøver å "tenke" ut barnet haha... Hjelper vel neppe.... Og jeg er allerede på overtid så slik har det vært noen uker nå...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 stakkars..håper jeg slipper overtid.. du kan jo alltids prøve å ha kaldt vann rennende på blodårene på underarmene? en liten stund? på skolen når vi var trette ble vi sendt ut for å gjøre det.. og kanskje det hjelper å gråte? gråt kan være et utslag av spenninger i kroppen så kanskje det hjelper å gråte for å få dem ut så du kan roe kroppen igjen? ;O) ofte kan bli trett etter å ha grått og...;O) smerter på innsiden av lårene aner jeg ikke hva er. kanskje en nerve i ryggen som er i klem?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 huff!! overtid med dette!!! kan ikke tenke meg til hvor grusomt det kan bli!! jeg skal være takknemmelig for at jeg ikke har begynt på overtid ja! og håper jeg slipper!!! men tenk om :-S hjelp!!! jeg går marratonn mellom toalettet vannglasset og senga det nettene jeg sover! tror jeg skal kjøpe meg en sitron i morra.. for vann er jeg møkkalei!!!!! drikker sikkert flere liter for dagen pga "varmen" Linda
Venter tredjemann 18.09 :-) Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Jeg er også uuuutrolig varm for tiden. Har ligger med vindu åpent og uten dyne i hele tatt og bare vært varm :-(( Ikke ser det ut som om ungen vil ut heller.... Fyttikatta... 9 dager på overtid i dag. Alle dere som tror man skal føde før termin når dere har født før, tro om igjen... :-(( Ikke sikkert det skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå