Gjest Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 enten sover jeg som en sten eller så r jeg lys våken...flere?
Emmilo Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Samme her.... lillemann i magen vil ikke sove og da får ikke jeg heller ro....
Heira☆ Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Å jada, sitter nå her og glor da.. Har t.o.m vært på nett og spillt yatzy i håp om å bli trøtt. Og jeg tror det hjelper nå )
Gjest Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 jeg er bare våken jeg..;O) jeg ville gjerne sovet, men kroppen er lys våken. 21.sept, har du fått el er du på overtid?
Emmilo Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Jeg er på overtid. Gutten ligger godt i magen min...
Gjest Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 hehee, har du fått eller er du på overtid? kanskje jeg ikke er så våken sm jeg vil ha det til?? siden du ikke får sove pga den lille...
Heira☆ Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 He he jada, er artig det. Får tia til å gå, også blir man litt hekta også da... ;o) Hadde tenkt til å finne puta nå, men da måtte jo selvfølgelig lillegutt våkne igjen. Uff, håper han ikke blir sånn når han kommer ut...
Gjest Skrevet 26. september 2006 #9 Skrevet 26. september 2006 yatzy eller en faglig artikkel om noe grusomt uinteressant..kanskje jeg bare skal lese fag..statistikk kanskje...
Heira☆ Skrevet 26. september 2006 #10 Skrevet 26. september 2006 Å fy av meg, det hørtes da kjedelig ut. Da hadde jeg heller foretrukket yatzy he he. Men på en annen side, hvis jeg skulle sovne fort hadde jeg kanskje valgt å lese statistikk.... Skulle du ombestemme deg, kan du gå på spilleonen på tv2, der finner du yatzy`en ;o)
Gjest Skrevet 26. september 2006 #11 Skrevet 26. september 2006 jeg har nok yatzy liggende på linjen allerede..;O) jeg vil ikke sette på lyset i stuen tilfelle min kjære våkner. hvis jeg lukker døren til soverommet våkner han nemlig, for den bråker...så jeg taster veeldig stille....;O)
Emmilo Skrevet 26. september 2006 #12 Skrevet 26. september 2006 Jeg skal nok prøve yatzyn... eller ta meg en tur på kjøkkenet å se om det er noe som har lyst å bli spist opp haha... nå er det ikke mange dager igjen så nå kan jeg nattespise... har ikke gjort det tidligere, men så har jeg da også kunnet sove på nettene til nylig.
Emmilo Skrevet 27. september 2006 #13 Skrevet 27. september 2006 Min kjære ligger ved siden av meg og sooooover.....hundene de ligger i god ro de også... bare jeg og lillemann som er våkne...
Heira☆ Skrevet 27. september 2006 #14 Skrevet 27. september 2006 Tenkte jeg skulle finne fram ammeputa jeg nå. Fikk et tips om det før her, at den kunne være god å ha under magen og mellom beina. Kanskje det er mulig å sovne da... Også noen sider i boka, så skulle vel øya bli tunge etterhvert får`n håpe:o) Ja ja, natti natt da. Med eller uten yatzy eller nattmat he he.
Gjest Skrevet 27. september 2006 #15 Skrevet 27. september 2006 har du prøvd akupunktur? jeg fikk høre av en som studerer det at punktet mellom tommel og pekefinger, du vet der alle har vondt om man trykker...skulle sette igang fødselen..jeg garanterer hverken for at det gjør det, eller om det kan være farlig å gjøre det selv, men det er visst et punkt som hjelper mot mye innen akupunktur.. men hun sa jeg kunne massere det...det er verdt å prøve når man går på overtid kanskje? hvis man er sykt lei...men som sagt: ingen garantier for noe som helst..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå