lissin Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Huff a meg, har lenge hatt lungebetennelse, fikk til slutt antibiotika. Akkurat når jeg var ferdig med kuren dukker det opp en forkjølelse, og jeg er pottetett nå igjen. Dette var ikke rettferdig!!!!! Føler meg varm, får ikke puste ordentlig og hoster som en gal... Flere som har det sånn?? er immunforsvaret helt ute å kjører når man er gravid? I så fall er vi ikke særlig smart sammensatt:) for jeg må jo si at det er nå vi trenger å kunne stå imot ulike basselusker...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Stakkars deg og jeg som trodde jeg hadde det ille. Har vært forkjølet i en og enhalv uke i strekk nå. Får ikke sove mer en tre timer i strekk hver natt. Har vi ikke nok plager som er gravid . Bare ikke barnet blir mye syk når det kommer til, de er så hjelpesløse. Ønsker deg go bedring og håper du kommer deg fort.
lissin Skrevet 27. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2006 Ja, denne natta var en utfordring, sov fra en halv til en time, og vokna igjen. Syntes synd på meg selv, særlig om natta. Men når det hjelper med en paracet, nesedråper, mentholatium, halstabletter og hostesaft så går det an:) Tusen takk for oppmuntring, GOD BEDRING til deg også. Vi får trøste oss med at det at natta blir oppstykket er jo bare med å forberede oss på våkenetter som kommer.Tror nok ikke at babyene blir påvirka av dette. Klem
Ferdig ;-) Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Uff ja, vet åssen det er. Har ikke hatt lungebetennelse da men bronkitt. Fikk skikkelig sterk hostesaft til legen (som gravide kan ta). Og har ikke sovet bedre på mange mange uker. Begynner heldigvis å gi seg nå. Kanskje du kunne fått en skikkelig hostesaft til legen din du også, så slipper du å ligge å hoste på natta iallefall. God bedring :-)
♥sjiga♥ Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 huff høres ikke bra ut når du endelig var ferdig med kur og så pån igjen. joa her er det også en saftig forkjølelse i full blomst hoster så jeg smaker brod, å tisser litt på meg så her er det bare moro (humf) jeg håper bare at jeg rekker å bli frisk igjen før fødselen. har ikke lust tilå sitte å hoste på babyen akkurat og det blir ikke rare ammingen hvis ungen skal hoppes samtidig som den prøver å ta til seg næring. har heldig vis god tid på meg men må hvertfall passe så godt på jeg kan slik at jeg ikke forblir forkjølet pga egen dumhet. husk varm drikke løsner slim mens kald drikke demper hosten. bruk hostesaft som vi gravide kan bruke. få i deg mye væske melk er slimdannende. kle på deg ute ikke for mye heller. føn håret nå ikke lufttørke. varm te med honning er bra. ta det så med ro som du kan. god bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå