Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Tror jeg har oppdaget en stor kjønnsvorte inni skjeden. Kan jordmor sjekke om det er det eller må jeg bestille tid hos legen?? Fikk kjønnsvorter sist gang jeg var gravid, men da kom det i klaser med små vorter utpå skjeden. Nå er det bare en stor så jeg er ikke sikker på om det er det, pluss den er inni skjeden... Om det ikke er det, hva er det da?? Har litt angst nå og syns det er ekkelt... nå vil jeg være
kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 KOM DEG TIL JORDMOR .HUN SJEKKER DA INNI DER HU OG... SLAP AV IKKE STRESSE... OM HUN IKKE FINNER UT BLIR DU HENVIST TIL LEGEN.GYNO.. DE FIKSER DET DERRE VENNE SLAPP AV
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 skal til jm i morgen. får spørre henne om hun kan sjekke... *flaut* HI
kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 SLAPP AV .TROR HUN HAR SETT DET MESTE HIHIHI.. IKKE BARE DU SOM FÅR VORTER HER OG DER ..HUN ER NOK VANT MED MANGE SPØRSMÅL OM ALT ... LYKKE TIL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå