Gå til innhold

AKUPUNTUR? ER DET FOR SENT? Hjeeeelp!!!!

Anbefalte innlegg

Uff har hatt så masse innlegg det siste, men leser så mye om akupuntur og har egentlig aldri tenkt på det.. Men kjenner kroppen min er sliten, verker og tenker at dette vil aldri gå for den gode energien finnes ikkje... Føle kroppen er alt annet enn i harmoni....

Er det forsent å ta akupuntur nå? Muligens 3 dager før uttak???

Kjenner panikken tar meg, og håper noen kan svare meg..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6465399-akupuntur-er-det-for-sent-hjeeeelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida, det er aldri for sent:-)

Hvor bor du? Det er viktig at du går til en akupunktør som har spesialisert seg på barnløshet og som vet hva h*n gjør. En del private klinikker tilbyr akupunktur rett før og rett etter innsetting, og mener at det er nok, men er du sliten og uopplagt nå kan det sikkert lønne seg å få en behandling før uttak også.

Det hjelper både på eggmodningen og styrker livmora - kan være greit å ta med seg hvis stimuleringen din går litt tregt.

Håper du finner en god behandler!

:-)

Takk for svar:)

Komt hjem fra ny ul nå, og må forsette på sprøyter til fredag, dette er dag 16 på puregon og kun en eggpose på 19..

Kan ikke unngå å føle meg litt sånn mislykket, hadde nok håpet på flerne til nå..

Da bestiller jeg tid hos en akupuntur jeg, trenger noe å sette i gang denne kroppen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...