Gå til innhold

Noen som har en sprinkelseng å anbefale...

Anbefalte innlegg

Skrevet

uten at den trenger koste skjorta? det er vel den eneste "store" tingen vi har igjen å kjøpe nå, men får jo aldri tid til å reise rundt å kikke, så fint hvis noen kan hjelp oss litt på vei! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikea har helt greie senger.

Skrevet

Men ar ikke ikea mindre mål på sengene slik at man også må kjøpe madrassen der? Er madrassene bra der tro? Hakke peiling jeg altså.. det er kanskje ikke vits i noe svanemadrass?

Skrevet

Jysk, de har en flott sprinkelseng til rundt 700 kr..

Skrevet

Vi kjøpte en hvit enkel sprinkelseng med fjærmadrass og overmadrass på ikea til 1070 kr totalt. Madrassa virka bra den, og faktisk så passa lakna vi har kjøpt andre steder på madrassa.

Skrevet

hei!

Husker at ikea sin sprinkelseng var best i test for noen år siden, så da vil jeg anbefale den!

Skrevet

Vi har kjøpt samme. Madrassemålene er ikke så off i forhold til andre senger, det skiller seg noen cm her og der så lakane er ikke noe prob. Husk bare å ikke kjøpe den dynen de har, den er fra 1 år og oppover og kan bli altfor stor for en nyfødt sa IKEA-jenta jeg snakket med.

Jeg kjøpte dyne og pute på babybutikk, som også passer i vognen, så får jeg heller kjøpe større etterhvert, med passende sengetøy.

Skrevet

Vi har hvit sprinkelseng fra Ikea til gutten vår og har vært veldig fornøyd med den. Kjøpt samme til babyen i magen. Madrassene på Ikea er bra de også. Vi har madrass og overmadrass derfra, men dyne fra babyshop.

Både Ikea sin sprinkelseng og stellebord ble best i test da jeg gikk gravid sist, så selv om det er billig er det bra og god kvalitet på mye de har. :)

Skrevet

Vi har kjøpt Nina Barneseng hos Rudo Helgesen A/S (www.rudo.no). Den kan anbefales! Vi kjøpte sengen i hvit og den kostet 998kr. Har klippet ut litt info fra hjemmesiden deres:

Nina Barneseng

Regulerbar bunn og side. Mål 60cm x 120cm. Testvinner. Best i test i Foreldre og Barn og Svenske Konsumerverket.

Skrevet

Vi har også kjøpt Nina sprinkelseng på Rudo. Vi ville ha en man kan senke den ene siden på og som man kan regulere høyden på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...