Lessen Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 HEi hei alle sammen... hvordan har prøvinga gått?? jeg er ikke helt ferdig enda, veldig sein EL, så jeg får sikkert ikke ikm før uke 41, men jeg skal jo egentlig ha uke 40, så da holder jeg meg til det.... men uansett, håper det står bra til med dere... også lurte jeg på en ting... jeg testa pos el-test i går.... og hadde jo da sex, som jeg har hatt konstant den siste uka... men idag er jeg så øm og rar" tissing og bare rart der..... er det idag EL egentlig er da eller....??
Sussa85 - snart 2? Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Hum....høres ut som meg dette...bortsett fra at jeg har smerter da....øm og rart når jeg tisser og ellers og.... Jeg fikk positiv el test natt til lørdag...rart om el skulle være i dag.. . humhums..men du har sikkert det:)
Lessen Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2006 hei sussamor... jeg leste innlegget ditt ja... men det høres ut som du har mer smerter liksom... kan hende det er festesmerter på deg da....`??!!!! håpe håpe... da MÅ jeg ha meg idag også da..........!!! frister ikke altså....
Sussa85 - snart 2? Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 hum...nei tror ikke d er festesmerter..er nok for tidlig til d:S er så vondt..og blir jo bare værre og værre...åssen side ligger blindtarmen på?...lure lure.... Jeg hadde ikke kklart sex nå....er for vondt inni der....
Lessen Skrevet 26. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2006 høyre side ligger den på.... hvis det er den, får du så vondt at du skjønner at kan gjøre noe annet enn å dra til legevakta........ så jeg tror ikke det er det... bare litt oppblåst og utpult... hehehehehehehehee... det går nok bra........
Sussa85 - snart 2? Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 hehe..må bare passe på lell....skummelt....aldri hatt sånn her ekkelt før....d er kjempevondt å gå på do nå..sukk..vondt å tømme blæra jaja.... Sikkert fordi jeg har influensa....går nok over...
doble Skrevet 27. september 2006 #7 Skrevet 27. september 2006 Er veldig usikker nå altså... Hadde følelsen atjeg var gravid. Men vet ikke sikkertnår EL var. Trodde den kom veldig tidlig, fordi vi hadde mye sex en stund før EL skulle egentlig komme. Pluss at mens sluttet tidlig (4dager)... Kommer EL tidligere da eller kommer den som vanlig? Hvis jeghar 28 dagers skulle den vært 20. sept. Men har ofte kortere syklus. Fikk veldig store og ømme pupper Fre 22. fram til Søndag. (pluss mye utflod og oppblåst i magen) Så på Tirs var de ikke ømme lenger, og litt slappere (ikke så hovne/spente lissom)... Nå føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt. Er kvalm, men det tar jeg ikke som noe tegn ( er ofte det). Er sååå spent. Men regner med å få mensen noe senere. IKM 4.Okt. Lykke til dere andre og!!
Nenya^juni2010 Skrevet 27. september 2006 #8 Skrevet 27. september 2006 Hei... Samme her... Ømme pupper fra torsdag-fredag, osv... Men i dag, kjenner nesten ingenting... Hele følelsen datt rett i bakken:( Er kvalm hele tiden er og, bruker ikke å være det.. Men føler meg ikke gravid i det hele tatt! arghargh!! Får se hva som skjer, er litt skummelt å bare vente på mens og for etter ppillene er det jo slett ikke sikkert at den kommer når den skal..
doble Skrevet 27. september 2006 #9 Skrevet 27. september 2006 Har du barn ifra før Nenya84? Har lissom en liten teori om at kanskje, så gjorde puppene seg klare for amming.... for så å "slappe" av litt ,da det allerede var klare melkeganger.....hehe litt teit men kan jo leve i håpet....:) Nå ler du sikkertt av meg..hihi
Nenya^juni2010 Skrevet 27. september 2006 #10 Skrevet 27. september 2006 Har ikke barn fra før nei... men har vært gravid for lengelenge siden.. Måtte le litt, men ikke av deg da, men av at jeg allerede er helt "symptomgal" i første pp:)
Lessen Skrevet 27. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 27. september 2006 hehehe... da ler jeg også litt... hadde sen EL denne gangen som nevnt... hadde el mandag og har SELvFØLGELIG begynt å få symptomer på det ene og det andre. JA stor sjans... er så teit, men men... sånn har det blitt............ idag skal jeg ha sexfri.... faktisk litt deilig... er så gåen... hehe lykke til igjen til dere alle...
Mosegrodd Ugle Skrevet 28. september 2006 #12 Skrevet 28. september 2006 God formiddag, damer! Hvordan går det? I går kveld lagde min mann barn... Det føltes ihvertfall slik. Det er det mest usympatiske "ligget" jeg har hatt!!! Tror han har blitt lei... Det var bare å hoppe på, tømme seg og sove! Tok ikke 3 minutter engang! Fikk litt dårlig samvittighet, for han hadde jo tross alt feber.... Men, men.. Skal ikke mase mer på han nå, for jeg tror vi har gjort nok denne pp. Så nå gleder jeg meg nesten til å bli gal av å lete etter alle symptomene....
2store1liten-kanskje en til.. Skrevet 28. september 2006 #13 Skrevet 28. september 2006 Hei, helt ny her jeg. Har også IKM 4. okt og er veldig spent;-) Føler mer trøtt, litt svimmel og kvalm, håper det er noe på gang...Vi får følge hverandre og krysse fingre...har to gutter og ønsker meg en attpåklatt..;-) Lykke til!
Nenya^juni2010 Skrevet 28. september 2006 #14 Skrevet 28. september 2006 Heihei ja.. Tror min samboer var passe lei i slutten av forrige uke.. Men nå når jeg føler(har følt, siden alt untatt kvalmen har forduftet) symptomer er han helt gira igjen.. Vi fikk pakke med tester igår og de var nesten åpnet og inspisert av han før jeg kom meg hjem fra jobb.. hehe... er ganske koselig da:D
Netty32 Skrevet 28. september 2006 #15 Skrevet 28. september 2006 heihei damer! Ikm onsdagen her, begynner å bli utålmodig nå, de dagene går altfor sent! Har fått maaasse symptomer, bla. tretthet, uvel i magen og... eh, det var visst alt. Og det har jeg hver måned så vi får vente og se.. Åja, jeg var litt svimmel også her i går, men jeg sto "oppned" en stund først, kanskje det var derfor! Lykke til damer :¤)
pie82 Skrevet 28. september 2006 #16 Skrevet 28. september 2006 heihei,er helt ny her...så vi har nettopp startet med prøvinga, har IKM på lørdagen uke 40...greie itj å vent så læææng... har hatt my stikking å smerta i magen...rare greier-- håpe på d beste.. klemz
Lessen Skrevet 30. september 2006 Forfatter #17 Skrevet 30. september 2006 jeg har også sånne merkelig følelser nedi der... litt stikking, litt murringer... litt press og litt ikke noe i det hele tatt.... spennende ja.... noen som merker mer symptomer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå