våken_om_natta Skrevet 26. september 2006 #1 Del Skrevet 26. september 2006 Hvilket navn er finest? Begrunn gjerne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #2 Del Skrevet 26. september 2006 Har aldri likt Jørgen, det er litt kjedelig og intetsigende. Erlend derimot er vakkert:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. september 2006 #3 Del Skrevet 27. september 2006 Erlend, flott navn. Jørgen er jo søtt, men jeg synes det er et barne navn. Passer ikke så bra på en voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaos 69 Skrevet 27. september 2006 #4 Del Skrevet 27. september 2006 Erlend er et vakkert navn! Kraftfullt og klangfullt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 27. september 2006 #5 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg liker både Erlend og Jørgen, vet helt ærlig ikke hvilket jeg ville valgt selv... Jørgen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
furia Skrevet 27. september 2006 #6 Del Skrevet 27. september 2006 Helt klart Jørgen! Maskulint og kult navn. Erlend... næææ blir litt søtt for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #7 Del Skrevet 28. september 2006 Etter å ha sett en heeerlig tegnefilm som diabetesforbundet har laget om "Jørgen,snart 6" så har jeg forelsket meg helt i Jørgen-navnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #8 Del Skrevet 29. september 2006 Erlend Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristin2 Skrevet 29. september 2006 #9 Del Skrevet 29. september 2006 Begge navn er fine, men jeg liker spesielt godt Jørgen. Kan nok ha ganske mye å si at jeg har en flott lillebror på 23 år som heter Jørgen og at bestefaren min som også var en meget flott mann het Jørgen. I tillegg har en kamerat av meg en sønn på 5 år som heter Jørgen og han er en morsom klok liten gutt. Angående navn så har det jo mye med hva man assosierer med navnet for om man synes det er fint eller ei. Lykke til med navnevalget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 29. september 2006 #10 Del Skrevet 29. september 2006 Begge er fine, liker Jørgen best =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 1. oktober 2006 #11 Del Skrevet 1. oktober 2006 Syntes Erlend er et kjempefint navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #12 Del Skrevet 2. oktober 2006 ERLEND Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbæret Skrevet 3. oktober 2006 #13 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg liker Jørgen best! Erlend syns jeg blir litt "hardt" på en liten baby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kezz Skrevet 5. oktober 2006 #14 Del Skrevet 5. oktober 2006 jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vrimle Skrevet 7. oktober 2006 #15 Del Skrevet 7. oktober 2006 Helt klart Erlend!! Hehe..må bare le litt, noen skriver at det er for søtt på en mann, mens andre skriver at det er for hardt på en baby;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå