sunshine&gullungen+bitteliten Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Er det ingen andre som bor i byen som skal ha denne vogna, og hvorfor ikke? Jeg bor midt i Oslo og syns dette virker som en grei vogn som er enkel og få inn og ut av bil og som er lett og grei og løfte.. skjønner ikke helt hvorfor det er så få som skriver om denne.. syns den ser super ut, men skjønner selvfølgelig at den er litt lite praktisk hvis man bor mer landlig til og triller lange turer i skog og mark.. men i frognerparken må den jo være fin eller hva?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Den er super i frognerparken! Og ellers rundt omkring på denne delen av byen... men har hørt at den kanskje ikke er så god på vinterføre!? Det gjenstår å se for min del iGlad hvertfall... Jeg har ihvertfall brukt en annen i skogen, og er glad jeg har denne (med lufthjul) til vinteren også. Har bare sett en med denne vognen siden jeg kjøpte den!!! Ikke mange mao... Men superkul da!!!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Ja, utrolig rart innlegg det ovenfor (det er jeg som har skrevet det...) Aner ikke hva som skjedde egentlig.. Håper det gir litt mening!!! :)
Heihvordetgår Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Jeg lurer også på dette med Quinny på vinterföre. Jeg har tenkt på Quinny Freestyle, men ble usikker etter at en sa at den så ikke ut til å tåle vinterföre. Bor også i Oslo, men bor et sted hvor vaktmesteren ikke er så glad i å måke snö. Men på den annen side så har den jo tre hjul, og dermed burde den vel väre enklere å manövrere?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Quinny freestyle 3xl funker veldig bra på vinterføre! Det er denne vognen jeg har i tillegg til buzzen... Gikk ihvertfall veldig bra i fjor vinter, og da var det jo endel snø. Hadde den også med på fjellet, gikk bra det!
Heihvordetgår Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Så bra:-). Takker for svar, man blir jo veldig usikker på hva man skal velge, men deilig å höre andres erfaringer. Da tror jeg nesten at jeg kanskje går for den:-).
sunshine&gullungen+bitteliten Skrevet 28. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2006 Takk for svar. Som knasboll skriver er det greit å høre andres erfaringer. Blir spennende å se hvordan den er på vinterføre.. Har bestilt den jeg da..
Hogne&Anneli Skrevet 28. september 2006 #8 Skrevet 28. september 2006 Jeg skal ha Quinny XL comfort. Synes de Q Buzz ser litt merkelig ut jeg.... Bor litt på landet, men allikevel 3 min unna storby, så satser på at det går greit på vinterføre...:-)
Ranveig R Skrevet 28. september 2006 #9 Skrevet 28. september 2006 Må berre slenge meg på dei som seier at Freestylen er br på vinterføre. I vinter traska vi rundt på vestlandsføre med snø og is og slaps og brøytekantar, gjekk heilt fint det. Berre husk å "låse" framhjulet når du går i ulendt terreng. Sjølv vurderte eg aldri Buzz'en fordi eg hadde "forelska" meg heilt i Freestylen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå