Gå til innhold

Forskjell på strimmel og stav. Forskjell på følsomhet for hcg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ha ha ha..Du står på ditt! he he *ler høyt*

Begynner å få testeskrekk jeg nå. Er livredd for negativ test. Selv om det ikke er verdens undergang...Tenk på alle de jentene som har vært her i over ett år og to. Jeg gikk nesten to år før jeg ble gravid med min første. Da gråt jeg av glede over testresultatet. Du er bare ei kjernejente du, Juhujenta!

Åååååå, du er jo bare så go`jente du kjære Lonemor=)

Ja jeg står på dette og føler dette. Så jeg blir like lei meg som deg om du får plutselig negativ test. Men det kan jeg bare ikke fatte om det skjer. DU SKAL VÆRE GRAVID. BASTA BOM. Hehe.

Men som du sier, tenk alle de som prøver i flere år ja og ting kan desverre ta tid for flere. Og man må ikke gi opp.

Det å bli foreldre er helt fantastisk.

Varme tanker=)

Ja det er herlig å være foreldre - og slitsomt noen ganger. Men man har så mye igjen. Vi trodde ikke vi ønsket fler enn to barn. Inntil jeg i juli spurte sambo om vi ikke skulle ha en til? -Joda han taklet da et barn til han. Dermed tok jeg ut spiralen i midten av juli.

Vi har en gutt på 8 og ei jente på 3 1/2år. Hvor mange barn har du da?

Åååå, så koslig da. Også så morro at dere har en av hvert kjønn.

Koslig at din mann vil ha et til. Viktigste er at man er enige om det. Klart det er også slitsomt med barn. Men så utrolig mye glede og kjærlighet de gir oss.

Jeg koser meg masse som mamma. Har ei solstråle som er 5 1/2 år.

Brukte du Hormonspiral? Det brukte jeg også før. Tok den ut og ble gravid etter 2 pp.

Annonse

Jeg prøvde hormonspiral for mange år siden, men kunne ikke bruke den pga medisinen som jeg tar til daglig. ( Hadde TR på besøk i 14dg i strekk eller to ganger i mnd!) Så etter min siste fødsel har jeg brukt kobberspiral. Helt greit uten hormoner.

Så du har skolejente til neste år du! Artig det da!

Det er virkelig forskjell på hvor lang tid det tar å bli gravid, min første tok 22PP og jenta 4PP - nestemann vet jeg ikke.

TAKK!!!!!!

Tusen takk ripah! Dette var akkurat det jeg trengte å høre før jeg la meg! Du er en knuppelupp. Så fint at du tok deg tid å sjekke opp dette for meg. Ja, jeg lette selv - men fant ingenting på lommelegen. Nå sovner jeg nok lettere. Kanskje lettet det litt for testeskrekken også!!

:0) Takk igjen!!! Klem

Annonse

Dette fikk jeg opp med strimler fra www.billigtester.no

Graviditetstest med høy kvalitet, formet som en strimmel.

Testen er enkel og sikker å teste med, og kan brukes hele døgnet. Urinen skal samles i et beger før testing.

Strimmelen forteller om det er hCG (human chorion gonadotropin) i urinen. hCG er en indikasjon på graviditet og kan typisk påvises i urinen så tidlig som 6 til 15 dager etter befruktningen.

Den er over 99,9 % nøyaktig, og har en følsomhet på 25mIU/mL (den er altså blandt de mest følsomme tester som kan kjøpes).

den jeg har er fra billig-teste.dk og det står på pakken at de måler helt ned til 10mlU/ml hCG , men det er det vanligste med 25mlU/hCG

men nå skal det sies at da hun testet me dstav presset hun ut noen dråper.. etter morgenurinen... sikkert veeldig tynt! skal vedde på om hun tester både stav og strimmel i samme urin i morgen tidlig vil det

juble gravid i hele baderommet! :)

og bare for å bekrefte mine uttalelser.. :)

håer jeg ikke virker kverulant for det mener jg ikke.. liker bare å bekrefte når jeg kommer med "fakta"

www.billige-teste.dk

Graviditetstest udformet som en strimmel der er ekstra sensitiv, og som kan teste for graviditet op til 2 dage før forventet menstruation.

Testen er nem at anvende, og kan bruges hele døgnet. Urinen skal opsamles i et bæger inden testen udføres.

Testen fortæller om der er HCG (human chorion gonadotropin) i urinen. HCG i urinen er en indikation på graviditet og kan typisk påvises i urinen så tidligt som 6 til 15 dage efter befrugtningen.

Den er over 99,9 % nøjagtig, og har en følsomhed på 10mIU/mL mod normalt 25mIU/ml.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...