Gjest Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Noen som har en knakende enkel og god oppskrift? Kan lage til småttiser, men det er verre å få til fine til 3-åringen og oppover i str...
bobby - nr 2 i juli Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 http://www.pinnsvindesign.no/raggsokker.htm Dette er en ganske standard oppskrift på raggsokker, bare litt bedre forklart enn det pleier å være i mønsterheftene. Ellers finnes det jo mange oppskrifter på sokker/tøfler som skal toves, de er jo ofte enklere å strikke.
Gjest Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Takk, takk! Fin termindato du har da, samme som min...!:-)
SpongeBob Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Og jeg skal hjem og strikke sokker til storeKnøttet til "House" i kveld... Takk for inspirasjon og oppskrift, mine damer!
Gjest Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 jeg og! Har lenge lurt på hvem jeg skal få til å lære meg sokkemønster, men nå trenger jeg det ikke -jippi!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå